HABERLER

Yer gök inlesin, bu sesi dinlesin

Türk milli takımı, Euro2008’de yoluna devam ettikçe, takıma destek veren ana sponsorlar da belki herkesten çok seviniyor. Çünkü yatırılan milyonlarca dolarlık desteğin hedefini bulması başarılarla doğru orantılı. Coca Cola, Turkcell, TTNet ve Ülker’in milli takıma verdiği sponsorluk sportif açıdan çok önemli. Ancak bir yandan da firmaların televizyon, gazete, radyo ve sahada yürüttüğü kampanyaların Euro 2008 heyecanını daha da katladığı bir gerçek.

Ana sponsorlar arasında yer alan ve Euro 2008 Avrupa Futbol Şampiyonası için hazırladığı reklam ve iletişimle puan toplayan Ülker, yürüttüğü çok ayaklı kampanyada heyecanı ateşleyenler arasında başı çekiyor. Futbol ve basketbol başta olmak üzere spora yılda 38 milyon dolarlık yatırım yapan Ülker Şirketler Grubu, milli takım oyuncularının rol aldığı televizyon reklamı, PR çalışmaları, İnternet ayağında kurulan www.bununicindogdunuz.com , dağıtım ağında sürdürülen saha iletişimiyle hayli profesyonel bir marka iletişimi yürütüyor. Grup, Euro 2008’e özel piyasaya sürdüğü Kırmızı-Beyaz Chewy, İçim Süt çerçevesinde yürüttüğü milli takım temalı satış aktiviteleriyle iletişimi tamamlayıcı projeler de yürütüyor. Aldığımız bilgilere göre Haziran 2007’den bugüne milli akım logolu 168 milyon adet çikolata ve bisküvi satışı gerçekleşti, milli takım görselli 2 bin 500 distribütör aracı son 6 ayda 61 milyon km. yol kat etti.

Milli takımla birlikte yürütülen bu ortaklığın Ülker markasına uluslararası arenada da tanınırlık getirdiğine dikkat çeken Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, “Milli takımımız Avrupa’nın devleri ile mücadele ederken Ülker de uluslararası bir marka olma yolunda emin adımlarla ilerliyor ve çokuluslu markalar ile yoğun bir rekabetin içinde yer alıyor” dedi.
    • Ülker, 2024 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi 2024’te büyümeye devam etti. Şirket, 2024 yılını 84,1 milyar TL ciroyla kapatırken, bisküvi pazarında Suudi Arabistan ve Mısır’da liderliğini, Kazakistan ve Orta Asya ülkelerinde ise güçlü büyüme trendini sürdürdü....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker CEO’su Mete Buyurgan’a uluslararası görev…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’de 2020 yılının şubat ayından bu yana CEO’luk görevini yürüten Mete Buyurgan, Yıldız Holding’in global atıştırmalık şirketi pladis’in Birleşik Krallık ve İrlanda’dan sorumlu Başkanı olarak atandı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den yeni nesil reklam filmi

      Ülker, tatlı atıştırmalık kategorisinin yüzde 100 yapay zekâ teknolojisiyle üretilmiş ilk reklam filmini yayınladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker sürdürülebilirlikte yine zirvede

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, uluslararası derecelendirme kuruluşu S&P Global’in, en iyi çevre, sosyal ve yönetişim performansı gösterenleri dahil ettiği Kurumsal Sürdürülebilirlik Değerlendirmesinde (The Sustainability Yearbook) üst üste 5. kez yer aldı....

      DEVAMINI OKU