Yer gök inlesin, bu sesi dinlesin
Türk milli takımı, Euro2008’de yoluna devam ettikçe, takıma destek veren ana sponsorlar da belki herkesten çok seviniyor. Çünkü yatırılan milyonlarca dolarlık desteğin hedefini bulması başarılarla doğru orantılı. Coca Cola, Turkcell, TTNet ve Ülker’in milli takıma verdiği sponsorluk sportif açıdan çok önemli. Ancak bir yandan da firmaların televizyon, gazete, radyo ve sahada yürüttüğü kampanyaların Euro 2008 heyecanını daha da katladığı bir gerçek.
Milli takımla birlikte yürütülen bu ortaklığın Ülker markasına uluslararası arenada da tanınırlık getirdiğine dikkat çeken Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, “Milli takımımız Avrupa’nın devleri ile mücadele ederken Ülker de uluslararası bir marka olma yolunda emin adımlarla ilerliyor ve çokuluslu markalar ile yoğun bir rekabetin içinde yer alıyor” dedi.
-
bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak
Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı
Ülker “net sıfır” hedefi için aralıksız çalışıyor Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, Dünyamız, Değer Zinciri, Çalışanlar ve Toplum ana başlıkları altında topladığı hedefleri için çalışmalarına devam ediyor. ...
DEVAMINI OKU