İnovasyon kültürümüz doğrultusunda yeni ürünler, üretim teknikleri ve yeni teknolojiler Araştırma - Geliştirme çalışmalarımız büyük önem taşıyor. Tüketicimizi mutlu edecek, damak tadına uygun ürün ve kaliteyi her zaman odağımızda tutuyoruz. Onların tat profillerini, tüketim alışkanlıklarını ve ürünlerimizden beklentilerini iyi analiz ederek inovatif ürünler geliştiriyoruz. Ar-Ge ve inovasyon çalışmalarımız için gerekli kaynaklara sürekli yatırım yapıyoruz.
90 Binin Üzerinde Tüketici Görüşmesi, 100 Tüketici Testi, 70'in Üzerinde Yeni Ürün…
Tüketicilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini anlamak için Tüketici ve Pazar Araştırmaları ekibimizle yılda 90 binin üzerinde tüketiciyle görüşüyor, onlarla yine yılda ortalama 100 test yapıyoruz. Ortaya çıkan iç görüler ışığında, gıda alanında dünyadaki trendleri takip eden Ülker İnovasyon Merkezimiz ve pazarlama bölümümüzün inovatif bakış açısı ve ortaya koyduğu sinerjiyle yeni ürünlerimizi raflara taşıyoruz.
2020’de fabrikalarımızda önemli hat yatırımları yaparak, başta Ülker Çikolata, Dido, Ülker Çikolatalı Gofret, Hanımeller, Albeni, O’lala, Biskrem, Ülker Kremalı, Çizi markaları altında olmak üzere, birçok inovatif ürünün lansmanı ve relansmanlarını gerçekleştirdik. 2019 -2020 yılında çikolata, bisküvi, kek, sakız ve şekerleme kategorilerinde toplamda 70'in üzerinde yeni ürünü tüketicilerimizin beğenisine sunduk.
Fabrikalarımızda modern teknolojiyi kullanarak, el değmeden, üstün hijyen ve kalite standartlarında tüketicilerimiz için mutluluk üretiyor ve ilk günkü heyecanla çalışmaya devam ediyoruz.
Ülker İnovasyon Merkezi’nde mutlu edip mutlu olmak, her lokmada mutluluk üretmek için aralıksız ve heyecanla çalışmaya devam ediyoruz. 😊