Yeni kampanyamızda “Mutlu olmak için beklemeyin, küçük mutlulukları fark edin, mutluluk her yerde” diyoruz
Türkiye’nin “mutluluk markası” Ülker, 71. yılını geride bırakırken mutluluk tarifini de tüketicileriyle birlikte yeniden oluşturdu. Her yaştan tüketicisini ve en çok da gençleri dinleyen Ülker, yeni iletişim kampanyasını “Mutluluk Her Yerde” felsefesi üzerine oturttu.
Türkiye’nin “mutluluk markası” Ülker, 71. yılını geride bırakırken mutluluk tarifini de tüketicileriyle birlikte yeniden oluşturdu. Her yaştan tüketicisini ve en çok da gençleri dinleyen Ülker, yeni iletişim kampanyasını “Mutluluk Her Yerde” felsefesi üzerine oturttu.
“Tüketicimizin bakış açısı Ülker’in bakış açısıdır”
Ülker’in kuruluşundan bu yana mutluluk vermekle çok sıkı bir bağının bulunduğuna işaret eden Yıldız Holding Türkiye Pazarlama Başkanı Lale Saral Develioğlu “Biz Ülker’de herkesin günlük hayatına küçük mutluluklar katmak için çalışıyoruz.
Herkesin ulaşabildiği ve etrafındakilerle paylaşabildiği ürünler üretiyoruz. Çünkü inanıyoruz ki oluşturduğumuz mutluluk anları başka mutlulukların doğmasına, paylaşılmasına, çoğalmasına sebep oluyor” diye konuştu.
Kampanyanın oluşturulmasında tüketicilerden gelen yorumların önemli rol oynadığını belirten Develioğlu, “Yaptığımız araştırmalarda gördük ki, tüketicimizin mutluluk anlayışı basit, günlük ve erişilebilir mutluluklardan oluşuyor. İnsanları nadir, zor erişilen, büyük mutluluklar değil, günlük, basit küçük mutluluklar ayakta tutuyor” dedi.
“Mutluluğun iyileştirici ve motive edici etkisi var”
Artık hayatın çok daha karmaşık, rekabetin çok daha zorlu olduğuna işaret eden Develioğlu, şöyle devam etti: “Küçük mutlulukların, özellikle zor dönemler için insanları iyileştirici ve motive edici olduğu da bir gerçek. Bugünlerde ülkeler ve toplumlar zor dönemlerden geçiyor olabilir. Tam da bu zamanlarda hayatı daha yaşanır kılmak, birbirimizden güç almak için ‘kolay ulaşılır’, ‘çoğaltılabilir’ ve ‘paylaşılabilir’ mutluluk vesilelerine dikkat çekmek istedik.
Zira, insanı ayakta tutan nadir ve büyük mutluluklar değil, günlük, basit küçük mutluluklar. Ve bu küçük mutluluklar, insanların üzerinde sandığımızdan çok daha büyük etki bırakıyor. Mutlu olmak için beklemek yerine küçük mutlulukları fark etmek ve yakalamak lazım.”
“Mutluluk her yerde sözünü 2016’da da yaşatacağız. “
“Mutluluk Her Yerde” söyleminin önümüzdeki dönemde de devam edeceğini kaydeden Develioğlu, Türkiye’nin farklı bölgelerinde tüketicileri mutlu edecek etkinlikler de planladıklarını söyledi.
Her yıl Kasım ayının üçüncü Perşembe gününü çalışanlarla birlikte mutluluk günü olarak kutladıklarını belirten Develioğlu, şöyle devam etti: “Mutlu et, mutlu ol“ felsefemizinden yola çıkarak Ülker’in 70. yıl dönümünde kutlamaya başladığımız mutluluk gününü bu yıl yeni söylemimiz çerçevesinde kutluyoruz. Geçen yıl sadece Türkiye’deki şirket ve fabrikalarımızda kutlamalar yapılmıştı.
Bu yıl yurtdışındaki şirketlerimiz ve fabrikalarımızı da dahil ettik. Böylece Ülker’in 70. yıl dönümünde başlayan bu güzel uygulamayı, holdingin tüm şirketlerinde yaygınlaştırmış olduk. Kasım ayının üçüncü perşembesi bundan sonra da tüm holding çalışanları için mutlu ettiğimiz ve mutlu olduğumuz, mutlulukları paylaştıkça çoğalttığımız bir gün olarak kutlanacak.
-
bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak
Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı
Ülker “net sıfır” hedefi için aralıksız çalışıyor Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, Dünyamız, Değer Zinciri, Çalışanlar ve Toplum ana başlıkları altında topladığı hedefleri için çalışmalarına devam ediyor. ...
DEVAMINI OKU