HABERLER

Üniversitelilerin favori yarışması “bizz@kampüs”te

2.038 takım Café Crown için yarıştı. Şampiyon Karadeniz Teknik Üniversitesinden çıktı.

Yıldız Holding’in üniversiteliler için düzenlediği en parlak fikirli yarışması bizz@kampüs’ün beşincisinde şampiyonlar belli oldu.

129 farklı üniversiteden 2.038 takım ve 6.114 öğrenci ile başvuru rekoru kıran yarışmada bu yıl ipi Karadeniz Teknik Üniversitesi’nden Lusty takımı “Café Crown Cold” projesi ile göğüsledi.

Her yıl farklı bir Yıldız Holding markası ile üniversite öğrencilerinin yaratıcı projelerini ödüllendiren yarışma platformu bizz@kampüs’te, bu yıl ödüller 5. kez sahiplerini buldu. Sadece www.bizzkampus.com üzerinden alınan başvurularla, üçer kişilik ekipler halinde katılan takımlar, bu yıl Café Crown için “en parlak fikirlerini” yarıştırdı.

Ödülün yanı sıra, staj imkanı da kazandılar

Üniversitelerin 2.-3.-4.sınıf ve yüksek lisans bölümlerine devam eden öğrencilerinin oluşturduğu takımlar, bizz@kampüs’te “Café Crown”e yenilik katacak fikirleriyle yarıştı. Proje sahipleri, kariyeri için güçlü bir adım atma şansını yakalarken sürpriz ödüllerin de sahibi oldu. Yarışma sonunda Karadeniz Teknik Üniversitesi öğrencilerinden Şeyda Nur Cevahiroğlu, İsmail Furkan Köşker ve Hakan Turfanda’dan oluşan “Lusty” takımı ipi göğüsleyerek 15 bin TL’lik ödülün sahibi oldu. Bahçeşehir Üniversitesi öğrencilerinden Sermet Kılıç, Kaan Postacı ve Bilgi Üniversitesi öğrencilerinden Uğur Dağtepesi’nden oluşan “Peaky Brothers” takımı “Cafe Crown Aşıklar Birarada ” projesi ile ikinci olarak 10 bin TL ödül kazandı.

Bu yıl da üçüncülüğü iki grup paylaştı. Özyeğin Üniversitesi’nden Cem Demirel, Seher Camcı ve Sena Naz Çebi’nin “Parçacıklar” takımı “Cafe Crown Türk İşi” projesi ile Bilkent Üniversitesi’nden Batu Ülkü, Gözde Şen, Melisa Nur Ek’in oluşturduğu “Julius”, “Café Crown HD” projesi ile üçüncülüğü paylaştılar.  Üçüncüler ise 7.500’er TL ile ödüllendirildiler. Dört grup da para ödülünün yanı sıra, gelecekte Yıldız Holding’de çalışma şansına bir adım yaklaşacakları staj yapma imkânına da kavuştu.

 Törende, Yıldız Holding Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ali Ülker, “Geleceğe yatırım yapmak, gençlere yatırım yapmak demek. Bizz@kampüs bizim önem verdiğimiz gençlik projelerimizden. Yarışmaya katılan tüm öğrencileri tebrik ediyorum. Fikirlerini projeye dönüştürüp milyonlarca öğrenci arasından yarışmaya başvurma inisiyatifini kullandılar, bu en başta cesaret göstergesi. Dün jüride, finale kalan projelerin sunumlarını dinledim. Beklentilerimin çok çok üzerinde profesyonelce hazırlanmış, hemen hayata geçirilebilir fikirler vardı” şeklinde konuştu.

İş hayatına atılmadan önce gerçek pazarlama deneyimi

pladis Bölge CEO’su Mehmet Tütüncü ise, yarışmanın beş yılda 20 binden fazla üniversite öğrencisine gerçek iş deneyimi yaşattıklarını kaydetti: “Bu yarışma ile öğrencilerimize; global yapımızı tanıtma fırsatının yanı sıra, iş hayatına atılmadan önce gerçek bir pazarlama deneyimi yaşatmış olduk. Bu süreçle gençler, proje yönetimi, ekip çalışması, yaratıcı fikir geliştirme - uygulama ve sunum yapma konularında ciddi bir deneyim kazandılar. Bu deneyim ile kalkınmanın temel dinamiklerinden olan inovasyon kültürüne de katkı sağladığımızı düşünüyorum.” 

    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Ülker “net sıfır” hedefi için aralıksız çalışıyor Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, Dünyamız, Değer Zinciri, Çalışanlar ve Toplum ana başlıkları altında topladığı hedefleri için çalışmalarına devam ediyor. ...

      DEVAMINI OKU