HABERLER

Ülker’in yeni atıştırmalık markası “Kanky” raflarda

Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’in çocuklara özel çıkardığı yeni atıştırmalık markası “Kanky” altı ürünüyle raflarda yerini aldı. Bağımsız araştırma şirketleri tarafından yapılan tüketici testlerine göre “çocukların beğendiği, annelerin onayladığı” Kanky’de bol sütlü, kalsiyum ve D Vitamini içeren gofret, bisküvi ve çikolata seçenekleri bulunuyor.

Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, zengin ürün portföyünü yeni çeşitleriyle sürekli büyütüyor. Ülker, çocukların damak zevkine hitap edecek 6 yepyeni ürünü yeni markası “Kanky” altında bir araya getirdi.

Bol sütlü, kalsiyum ve D vitamini kaynağı “Çıtır Roket, Tren Gofret, Havuz Bisküvi ve Bulut Kornet”, “Duo Süt Dalgası, Dolgulu Süt Dalgası” ve tam buğday unlu, lif kaynağı “Havuz Bisküvi” ile Ülker Kanky, çocuklar için farklı bir  atıştırmalık alternatifleri olacak.

Mustafa Kabakçı: Çocuklar beğendi, anneler onayladı

Tüketicilerin ihtiyaçlarını ve trendleri göz önünde bulundurarak, çocukların ve ebeveynlerin damak tadıyla beklentilerini sürekli yakından takip ettiklerini vurgulayan Ülker CMO’su Mustafa Kabakçı, Ülker Kanky ile ilgili şu bilgileri aktardı:

 “Atıştırmalıktaki liderliğimizden aldığımız güçle, çocuklarımıza farklı alternatifler sunmak için yola çıktık. Ülker İnovasyon Merkezi’nde 1,5 yıl süren çalışmaların ardından, bol sütün yanı sıra kalsiyum ve D vitaminiyle desteklenmiş içerikleri, eğlenceli ambalajlarıyla 6 üründen oluşan Kanky serisini hazırladık. Ülker kalitesi ve güvencesiyle üretilmiş çikolata, bisküvi, gofret gibi atıştırmalıklar, Kanky markası altında çocuklarla buluşmaya hazır. Kanky, içerik, ambalaj, konsept gibi birçok alanda tüketici testlerinden de geçti. Bu araştırmaların sonuçlarından yola çıkarak “çocuklar beğendi, anneler onayladı*” diyebiliyoruz.”

* IPSOS’un 05.10.2021 – 25.10.2021 tarihleri arasında, 6-10 yaş arası çocuk sahibi annelerle yaptığı araştırmaya göre; Pozitif Araştırma’nın 24.08.2021-31.08.2021, 13.09.2021 – 21.09.2021, 04.02.2022-17.02.2022 tarihleri arasında 6-10 yaş arası çocuklarla yaptığı araştırmalara göre.

    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU