HABERLER

Ülker’in yeni atıştırmalık markası “Kanky” raflarda

Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’in çocuklara özel çıkardığı yeni atıştırmalık markası “Kanky” altı ürünüyle raflarda yerini aldı. Bağımsız araştırma şirketleri tarafından yapılan tüketici testlerine göre “çocukların beğendiği, annelerin onayladığı” Kanky’de bol sütlü, kalsiyum ve D Vitamini içeren gofret, bisküvi ve çikolata seçenekleri bulunuyor.

Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, zengin ürün portföyünü yeni çeşitleriyle sürekli büyütüyor. Ülker, çocukların damak zevkine hitap edecek 6 yepyeni ürünü yeni markası “Kanky” altında bir araya getirdi.

Bol sütlü, kalsiyum ve D vitamini kaynağı “Çıtır Roket, Tren Gofret, Havuz Bisküvi ve Bulut Kornet”, “Duo Süt Dalgası, Dolgulu Süt Dalgası” ve tam buğday unlu, lif kaynağı “Havuz Bisküvi” ile Ülker Kanky, çocuklar için farklı bir  atıştırmalık alternatifleri olacak.

Mustafa Kabakçı: Çocuklar beğendi, anneler onayladı

Tüketicilerin ihtiyaçlarını ve trendleri göz önünde bulundurarak, çocukların ve ebeveynlerin damak tadıyla beklentilerini sürekli yakından takip ettiklerini vurgulayan Ülker CMO’su Mustafa Kabakçı, Ülker Kanky ile ilgili şu bilgileri aktardı:

 “Atıştırmalıktaki liderliğimizden aldığımız güçle, çocuklarımıza farklı alternatifler sunmak için yola çıktık. Ülker İnovasyon Merkezi’nde 1,5 yıl süren çalışmaların ardından, bol sütün yanı sıra kalsiyum ve D vitaminiyle desteklenmiş içerikleri, eğlenceli ambalajlarıyla 6 üründen oluşan Kanky serisini hazırladık. Ülker kalitesi ve güvencesiyle üretilmiş çikolata, bisküvi, gofret gibi atıştırmalıklar, Kanky markası altında çocuklarla buluşmaya hazır. Kanky, içerik, ambalaj, konsept gibi birçok alanda tüketici testlerinden de geçti. Bu araştırmaların sonuçlarından yola çıkarak “çocuklar beğendi, anneler onayladı*” diyebiliyoruz.”

* IPSOS’un 05.10.2021 – 25.10.2021 tarihleri arasında, 6-10 yaş arası çocuk sahibi annelerle yaptığı araştırmaya göre; Pozitif Araştırma’nın 24.08.2021-31.08.2021, 13.09.2021 – 21.09.2021, 04.02.2022-17.02.2022 tarihleri arasında 6-10 yaş arası çocuklarla yaptığı araştırmalara göre.

    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Ülker “net sıfır” hedefi için aralıksız çalışıyor Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, Dünyamız, Değer Zinciri, Çalışanlar ve Toplum ana başlıkları altında topladığı hedefleri için çalışmalarına devam ediyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, ilk yarıyıl finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk yarısını 36,6 milyar TL ciroyla kapattı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 69, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 31 oldu. ...

      DEVAMINI OKU
    • ÜLKER’DEN, TÜRKİYE MİLLİ PARALİMPİK TAKIMINA DESTEK

      Ülker, Paris 2024 Paralimpik Oyunları öncesi, anlamlı bir iş birliğine imza atarak Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’nin destekçilerinden biri oldu. Anlaşma kapsamında Ülker, TMPK’nin engelli sporları ve paralimpik alanındaki çalışmalarını desteklemeyi ve farkındalığın artırılmasına katkıda bulunmayı amaçlıyor....

      DEVAMINI OKU