HABERLER

Ülker’in insan kaynakları uygulamalarına 7 ödül

Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, ‘’MENA Stevie Awards” ta 7 ödül kazandı.

Şirketlerin yıl içindeki  inovasyonları ve başarılarını ödüllendiren  MENA Stevie Awards”ta, Ülker insan kaynakları alanında  7 ödüle layık görüldü.

Ülker, genç yeteneklere yönelik, 2013’ten bu yana yürüttüğü “Commercial Talent” işe alım programıyla 2  altın, “Yenilenen İşe Alım Süreci” ile 2 bronz, “Analitik Ücret Yönetimi Süreci” projesiyle de 1 altın, 1 gümüş ve 1 bronz ödül alarak, toplamda 7 ödülün sahibi oldu.

Commercial Talent,  genç yeteneklere 1, 5 yıl boyunca  farklı fonkiyonları deneyimleme fırsatı sunuyor

Ülker’in kazanılan bu ödüllerle  İK stratejisinin başarısını bir kez daha tescil ettiğini söyleyen Ülker İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Faruk Gözleveli, sözlerine şöyle devam etti:  “İnsan Kaynakları organizasyonumuzu, çalışan mutluluğu üzerine şekillendiriyoruz.  Stevie Awards’ta 2 altın ödüle layık görülen “Commercial Talent” projemizle, yeni mezun genç yeteneklere, 1,5 yıl süren, ticareti ve satışı 360 derece öğrettiğimiz bir program sunuyoruz. Bu süre içerisinde genç yetenekler, şirketimizdeki farklı fonksiyonları deneyimleme fırsatı buluyor. Ayrıca gençlerimizi kurum içi akademimizde çeşitli eğitimler, koçluk ve mentorluk programlarıyla da destekliyor ve bir yılın sonunda nihai görevlerine atamalarını yapıyoruz.

Yenilenen İşe Alım Süreci’nde ise; hem yeni işe başlayan çalışanın hem de İnsan Kaynakları profesyonellerinin vaktini verimli kullanmalarını sağlamak amacıyla birçok süreci dijital ortama aktarıyoruz. Yine ödül kazandığımız Analitik Ücret Yönetimi Süreci’nde de ücretlendirme süreçlerinde standart ücret yönetimi prensiplerinin ötesine geçerek, İK & Ücret analitiklerinden ve veri analizlerinden yararlanıyoruz.’’

Gözleveli:  İK’da dijitalleşmeye yatırım yapmaya devam edeceğiz

İnsan kaynakları alanında dijitalleşmeye her geçen gün daha fazla yatırım yaptıklarını dikkat çeken Faruk Gözleveli, dijital İK uygulamalarıyla işe alım süreçlerinden uyum süreçlerine kadar çalışanlarıyla sürekli iletişimde olmayı amaçladıklarını belirtti. Gözleveli, 2018 yılında tüm insan Kaynakları süreçlerimizi daha kullanıcı dostu ve dijital çağın gereklerine uygun bir platform olan Workday’e taşıdık. Yetenek yönetimi, işe alım ve ücret yönetimi gibi ana İK konularımızı çalışanlarımızın her noktadan mobil olarak da erişebileceği bu dijital altyapı üzerinden yönetiyoruz. Buna ek olarak yeni dijital uygulamaları; “onboarding (işe uyum)” ve “işe alım” süreçlerinde hayata geçirdik. İK süreçlerinde dijitalleşme, iş süreçlerini sadeleştiriyor, şirketleri daha şeffaf bir hale getiriyor ve maliyetleri azaltıyor. Dijitalleşme trendi dünyada etkisini tüm hızıyla sürdürürken; İK’nın trendleri takip etmesi, dijital dönüşüme ayak uydurması, süreçlerini yenilemesi büyük önem taşıyor” diye konuştu.

    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU