Ülker'in Euro 2008 müziği taraftarın marşı oldu
Yıllık 38 milyon doları bulan yatırımla Türk sporunun en büyük destekçisi olan Ülker, Euro 2008 öncesinde başladığı Milli Takım sponsorluğu iletişim çalışmalarının sonuçlarını almaya başladı. Milli Takımımız Avrupa’da başarıdan başarıya koşarken, taraftarlar da Ülker’in Euro 2008’de takımımızı desteklemek için hazırladığı kliple coşuyor.
Ömer Ahunbay’ın sözleri ve düzenlemesiyle son şeklini alan müzik, Ülker’in milli takım iletişim stratejisinin de mihenk taşını oluşturuyor. Aynı müzik, milli takımımızı Euro 2008’e uğurlamak için hazırlanan
reklam filminde de kullanıldı. Hem reklam filmi, hem klip hem de saha aktiviteleriyle taraftarı dört koldan milli takımla buluşturan Ülker’in “bununicindogdunuz.com” internet sitesi ise özellikle gençler tarafından büyük rağbet gördü. “bununicindogdunuz.com” internet sitesi, şampiyonanın başladığı günden bu yana 1 milyon 288 bin kişi tarafından ziyaret edildi. Sitede görüntülenen sayfa adedi ise 9 milyon 143 bine ulaştı. Siteyi ziyaret edenler ayrıca, milli takıma 190 bin 762 adet video mesaj gönderdi.
Milli Takım ve Ülker Türkiye’nin iki büyük markası
Euro 2008 için çalışmaya dört ay önce başladıklarını belirten Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, “İletişim stratejimiz, Ülker’in yıllardır spora verdiği desteği pekiştirmek, milli takımın en büyük destekçisi olduğunu göstermek, futbolun verdiği keyif, coşku ve gururu Ülker’le özdeşleştirmek ve en öncelikli değerimiz olan verdiğimiz çocuk ve çocukluk kavramını spor iletişimine taşımaktı. Kampanyamızla tüketiciyle duygusal bağ yaratmaya ve “Ülker ‘birlikte büyüdüğüm’ marka olarak benim kalbimi bir kez daha kazandı” mesajını vermeye çalıştık. Gelinen noktada bunu da büyük ölçüde başardığımızı söyleyebiliriz” dedi.
Milli Takım ve Ülker’i “Türkiye’nin iki büyük markası” olarak tanımlayan Şeker, “Milli Takım’la pek çok ortak özelliğimiz var” dedi ve ekledi: “Türk Milli Takımı Avrupa’da spor alanında başarıdan başarıya koşarken, Ülker de Avrupa’da ve dünyada küresel rekabet içinde. Ve Ülker de tıpkı Türk Milli Takımı gibi halkın ‘kalbini kazanan’ bir marka. Ülker ve diğer markalarımız hatırlanma ve beğenilme liglerinde önemli dereceler alıyor. KMG’nin ‘Lovemarks’ araştırmasında Ülker % 13 ile birinci oldu. Aynı kategoride genç bir marka olan Cola Turka da % 4’lük pay ile 11’inciliği elde etti. Nielsen’e göre Ülker ilk hatırlanan ve en yakın hissedilen marka sıralamalarında yerli - uluslararası pek çok markayı geride bırakarak ikinci oldu. Cola Turka ise aynı kategoride iki büyük uluslararası rakibinin arasında yer aldı. Ülker ve diğer markalarımıza olan bu sevginin, sporla pekiştiğini ve derinleştiğini biliyoruz.”
-
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı
Ülker “net sıfır” hedefi için aralıksız çalışıyor Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, Dünyamız, Değer Zinciri, Çalışanlar ve Toplum ana başlıkları altında topladığı hedefleri için çalışmalarına devam ediyor. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, ilk yarıyıl finansallarını açıkladı
Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk yarısını 36,6 milyar TL ciroyla kapattı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 69, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 31 oldu. ...
DEVAMINI OKU -
ÜLKER’DEN, TÜRKİYE MİLLİ PARALİMPİK TAKIMINA DESTEK
Ülker, Paris 2024 Paralimpik Oyunları öncesi, anlamlı bir iş birliğine imza atarak Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’nin destekçilerinden biri oldu. Anlaşma kapsamında Ülker, TMPK’nin engelli sporları ve paralimpik alanındaki çalışmalarını desteklemeyi ve farkındalığın artırılmasına katkıda bulunmayı amaçlıyor....
DEVAMINI OKU