HABERLER

Ülker’den takviye edici gıda ürünlerine yatırım

Ülker’den yeni bir marka: Everwell Takviye edici gıdaya ilk kez “Pastil” ile adım atan Ülker, bu kategorideki iddiasını “Everwell” markasıyla daha da güçlendiriyor. Ülker’in TÜBİTAK iş birliğiyle geliştirdiği, Everwell markası altında çıkardığı gıda takviyesi ürünleri yaygın bir dağıtım stratejisiyle satılacak.

Türkiye’nin lider gıda markası Ülker, gıdadaki uzmanlığını takviye edici gıda kategorisine de taşıyor.

Yıldız Holding’e bağlı CCC (Continental Confectionary Company) şirketinin ürettiği, “Pastil” ile takviye edici gıda sektörüne adım atan Ülker markası, “Everwell’ ismi altında bu kategoriye yatırım yaptı.

TÜBİTAK ile iş birliği yapıldı

Bağışıklığımızı desteklemek ve günlük yaşantımızda ihtiyaç duyulan vitamin ve mineral desteğini tüketicilere sunmak amacıyla TÜBİTAK iş birliği ile geliştirilen ve Ülker Everwell markası altında satışa sunulan takviye edici gıda ürünlerinin dört çeşidi bulunuyor.

Temel destek arayanlara “Ülker Everwell C Vitamini”, daha güçlü bir destek arayanlar için C, D ve Çinko Vitaminlerini içeren “Ülker Everwell 3’lü Güç” ve bitkisel içerikli bağışıklık desteği talep edenler içinse “Çinko ve C Vitaminli Ülker Everwell Kara Mürver” tüketicilerin bağışıklık desteği ihtiyacına yanıt veriyor.

Bununla beraber, TÜBİTAK tarafından geliştirilen ve yurt içi ve yurt dışı patent başvuruları yapılan, tamamen özel bir formüle sahip nar kabuğu, propolis, yeşil çay, yaban mersini ekstresi, akasya gamı, C vitamini ve çinko içeren “Ülker Everwell Defence”; şeker ilavesiz 8 adet emilebilir tabletten oluşuyor. Bağışıklık sistemini destekleyen ve anti-viral özelliğe sahip olan ürün kalabalık ve kapalı ortamlarda önlem almak isteyenlere hitap ediyor.

Mete Buyurgan: “Tüketicilerimizin iyiliğine ve mutluluğuna yatırım yapıyoruz”

Tüm dünyada, kişinin fiziksel, zihinsel ve ruhsal olarak iyiliğini ön planda tutan bütünsel iyilik trendinin giderek yaygınlaştığına dikkat çeken Ülker CEO’su Mete Buyurgan şu bilgileri aktardı: “Trendleri ve tüketicilerimizin ihtiyaçlarını çok yakından takip ediyoruz. Onların iyiliği ve mutluluğu için yatırım yapıyoruz. Araştırma şirketi IQVIA’nın her ay yayınladığı rapora göre 2022 yılında Türkiye’de 6 milyar TL cirosu bulunan takviye edici gıda pazarı 2021 yılına göre %99; 2023 yılının ilk yarısında bir önceki yıla göre ise %85 büyüdü. Takviye edici gıda pazarında bu büyümeyi öngördüğümüz için 2,5 yıl önce piyasaya çıkarttığımız Ülker Pastil markamızla büyük bir başarı elde ettik. Şimdi de Ülker adının verdiği güven ve TÜBİTAK iş birliğiyle Everwell’le güçlü bir kategori markası olmaya hazırlanıyoruz. Zengin ürün ailesiyle Everwell, hayatın her anında tüketicilere vitamin ve mineral desteği sunuyor. Tüm paydaşlarının iyiliği ve mutluluğunu merkeze alan lider gıda markası olarak takviye edici gıda alanında çok önemli iş birlikleriyle yeni ürünler geliştirmeye devam edeceğiz.”

“TÜBİTAK’ın sahip olduğu araştırma kabiliyeti ve kapasitesini Ülker’in gıda alanındaki önemli tecrübesiyle bir araya getirdik”

TÜBİTAK Başkanı Prof. Dr. Hasan MANDAL ise iş birliğini şöyle değerlendirdi: TÜBİTAK’ın sahip olduğu araştırma kabiliyeti ve kapasitesini Ülker’in gıda alanındaki önemli tecrübesiyle bir araya getirdik. Takviye edici gıdalar pazarında artan talebe karşılık sürdürülebilir, yenilikçi, bilimsel ve teknolojik çözümler üreten TÜBİTAK ile Ülker arasındaki bu çalışmanın kurum olarak önem verdiğimiz özel sektör iş birliklerine de iyi bir örnek teşkil ettiğini düşünüyoruz. TÜBİTAK olarak topluma fayda sağlayacak çözümler sunmak için özel sektör ile birlikte çalışmaya ve birlikte başarmaya devam edeceğiz.’’

    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU