HABERLER

Ülker ve markaları 6 milyon hayranla Facebook’ta lider oldu

Tüketicilerine mutlu anlar yaşatmak için çalışan Ülker ve markaları Facebook’ta toplam 6 milyon hayran sayısına ulaştı. Hızlı tüketim markaları arasında Facebook hayran sayısında Türkiye’ de birinci sırada olan Ülker, markalarıyla beraber toplam 6 milyon hayrana ulaşmasını yine hayranlarıyla kutluyor.

Türkiye’nin en beğenilen markaları arasında yer alan Ülker ve markaları tüketicileriyle arasındaki bağı güçlendirmek, onlarla interaktif iletişim kurmak, mutlu anlarını paylaşmak amacıyla 2010 yılı başından bu yana sosyal medya ağlarında yoğun iletişim çalışmaları yürütüyor. Her ortamda 7’den 70’e her kesimden tüketicisinin yanında yer alan Ülker’in, bugün, tüketicilerin internetteki  zamanlarının büyük kısmını geçirdikleri Facebook’taki hayran sayısı 6 milyon kişiye ulaştı.

Yıldız Holding Pazarlama Başkanı Ahad Afridi, “Küçük, büyük herkes yıllardır mutlu anlarının içinde yer alan, bu anlara izini bırakan Ülker ve markalarının ürünlerini severek tüketiyor. İnternet kullanımının yaygınlaştığı ve hayatımızın bir parçası haline geldiği bugünlerde, sosyal ağlarda da tüketicilerimizin yanında yer almamız kaçınılmaz hale geldi. Dijital ortamdaki çalışmalarımızda amacımız sadece tüketicilerimize Ülker markasını hatırlatmak değil, çokça zamanlarını geçirdikleri internette de Ülker’li mutlu anları yaşatmak” dedi.

Sosyal medyadaki yatırımlarını her zaman marka iletişimlerine paralel hayata geçiren Ülker’in sosyal medyadaki ilk büyük adımı 2010 yılında Ülker Facebook sayfasında başlayan “Mutlu Bir An Fotoğraf Yarışması”yla oldu. Kimi zaman Mutlu Bir An kampanyasında olduğu gibi 360 derece iletişimin bir kolu olarak, kimi zamansa tek başına Facebook sayfaları üzerinden topluluk yönetimi, uygulamalar ve ödüllü kampanyalar ile markaların sayfalarındaki hayran sayısı arttırıldı. Özel günlerde (Anneler Günü, bayramlar gibi) yapılan kampanyalarla tüketicilere maç biletleri, Ülker Mutlu Bir An kutuları gibi ödüller sunuldu.

6 milyon hayran kutlamaları çerçevesinde Ülker takipçileri, mutlu anlarını Facebook.com/Ulker sayfasından paylaşarak, Ülker ürünleriyle dolu 100 adet “Mutlu Bir An hediye kutusu”ndan birini kazanma şansını yakalıyor. Daha sonra hayranların seçilen fotoğraflarından oluşturulacak Mutlu anlar mozaiği ise, Facebook sayfası ve www.ulker.com.tr ‘de yayınlanacak.

ÜLKER FACEBOOK SAYFASI HAKKINDA:
•    Toplam 6 milyon Facebook takipçisi ile Ülker ve markaları; Türkiye’de en çok takipçisi olan grup olarak konumlanıyor.
•    Ülker web sitelerinde tüketiciler bir yılda 2 milyon dakika geçirdi
•    Ülker web siteleri 2012 başından bu yana 10 milyon ziyaret aldı, toplamda 50 milyon sayfa görüntülendi.
•    Ülker videoları bir yılda 36 milyon kez seyredildi.
•    Yıldız Holding’in 100’den fazla web sitesi, 40 Facebook hayran sayfası var.
•    Facebook.com/Ulker altındaki içerikler 2012 de 20.000 yorum ve 90.000 beğeni aldı.

    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Ülker “net sıfır” hedefi için aralıksız çalışıyor Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, Dünyamız, Değer Zinciri, Çalışanlar ve Toplum ana başlıkları altında topladığı hedefleri için çalışmalarına devam ediyor. ...

      DEVAMINI OKU