HABERLER

Ülker sporun lokomotifi oldu

Milli Takım ile dört büyük futbol takımına ve de basketbola sponsor olan Ülker, spora en fazla kaynak ayıran şirket oldu

Ülker, Türk sporuna daha çok katkı sağlayabilmek amacıyla 2006 yılında çok kritik bir karar aldı. Basketbol takımını kapatıp, kulübe harcanan paraları Türk futbolu ve basketboluna aktaran Ülkerspor, bütçeyi de artırarak her yıl 38 milyon doları Türk futbolu ve basketbolu için harcamaya başladı.

Ülker İletişim ilişkileri Genel Müdürü Zuhal Şeker, ‘dünya markalarının sporun içinde olması düşüncesinden hareketle’ Türk sporuna en fazla bütçe ayıran şirket olduklarını belirterek, dünya şirketlerinin hedef kitleleri ile markaları arasında spora destek vererek tüketiciyle duygusal bir bağ oluşturduğunu anlattı.

KALİTEYLE İLGİ ARTTI
Şeker şöyle devam etti: “Biz de bu gerçekten yola çıktık. Bunun olumlu sonuçlarını almaya başladık. Basketbolda takımlarımız parasal sıkıntılar içindeydi. İyi oyuncular transfer edilmeye başlanınca üç büyükler arasında yeniden rekabet başladı. Geçen yıl play off maçlarını izleyenlerin sayısı 10 bini aştı. Beko 10 milyon dolar ödeyip basketbol ligine adını yazdırdı. NTV, 3 yıl süresince basketbol maçlarının yayın hakkını satın aldı. Fenerbahçe Euroleague’de çeyrek finale kaldı. Galatasaray Cafe Crown ve Beşiktaş Cola Turka, ULEB Kupası’nda yarı finallere yükseldi.”

Milli coşkunun ana sponsoru
Milli Takım ana sponsoru olan Ülker, 5 yıllık sözleşme imzaladı. 4 büyüklerle masaya oturup tek tek sponsorluk anlaşmaları yaptı. Beşiktaş’ın ana sponsoru olup forma göğüs reklamına girdi, Fenerbahçe, Galatasaray ve Trabzonspor’un da forma kollarında logusu yer aldı. Türkiye Futbol Federasyonu’yla da 7’den 70’e herkese futbolu sevdirebilmek amacıyla etkinlikler düzenlemeye başladı. Van’da ‘futbol köyü’ projeleri gerçekleştirildi. Basketbolda ise 3 büyüklere sponsor oldu. Fenerbahçe’ye sponsor olan Ülker, takımın adının başına kendi markasını yazdırdı. Galatsaray’a ise Cafe Crown markasını verdi. Beşiktaş’ da Cola Turka ile anılmaya başlandı.
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Ülker “net sıfır” hedefi için aralıksız çalışıyor Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, Dünyamız, Değer Zinciri, Çalışanlar ve Toplum ana başlıkları altında topladığı hedefleri için çalışmalarına devam ediyor. ...

      DEVAMINI OKU