HABERLER

Ülker, ‘memleketini kalbinde taşıyanları’ Euro 2024 coşkusunda buluşturuyor

Futbolseverlerin sabırsızlıkla beklediği Avrupa Futbol Şampiyonası’na geri sayım sürerken, A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsoru Ülker, duygu dolu bir reklam filmine imza attı. Reklam filminde “Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı ile Ülker, Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor.

Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, büyük heyecanla beklenen Avrupa Futbol Şampiyonası öncesi yeni reklam filmini izleyicilerle buluşturdu. Uzun yıllardır farklı branşlarda Türk sporuna destek veren ve aynı zamanda A Milli Futbol Takımımızın resmi sponsorluğunu da üstlenen Ülker’in yeni reklam filminde, Euro 2024’e ev sahipliği yapacak olan Almanya'da yaşayan bir Türk gencinin hikâyesi ekranlara taşınıyor. Milli takımın Almanya'ya getirdiği heyecanın da yansıtıldığı filmde, hikâyenin ana karakterinin Türkiye’ye duyduğu hasret ve mutlu anılarında önemli bir yer tutan Ülker ürünlerine karşı hissettiği  sevgi bir arada işleniyor.  Ekranların tanınan simalarından Barış Falay'ın karakteristik sesiyle yer aldığı filmde, "Memleketin yeri, kalbimizin içi" sloganı öne çıkarılıyor. Ülker’in daha önce Euro 2008 Avrupa Şampiyonası için hazırladığı ve taraftarın "Hep seninleyiz Türkiye" şarkısıyla coştuğu reklam filmi, #MemleketKalbimde mottosu ile Türkiye aşkını her nerede olursa olsun kalbinde taşıyanlara sesleniyor.

Reklam filmi link: https://www.youtube.com/watch?v=wyQoHaV55Us

Künye

Reklamveren Marka: Ülker

Reklamveren Marka Ekibi: Mustafa Kabakçı, Mehmet Anıl Öztürk, Balkı Leblebicioğlu, Zeynep Tutarkaban, Berat Çağlar Karagöz
Reklam Ajansı: VML Türkiye (Wunderman Thompson)
Yönetici Kreatif Direktör: Ümit Taşlı
Kreatif Direktör: Onur Kutluer
Yaratıcı Ekip Lideri: Deniz Şencan, Semih Türkmen
Sanat Yönetmeni: Birsu Taneri
Reklam Yazarı: Barış Süral
Genel Müdür: Yekta Gürel
Müşteri İlişkileri: Yekta Gürel, Merve Çiçek Tuyun, Duygu Yolcu
Strateji: Beliz Atalay
Ajans Prodüktörü: Fulya Akay, Begüm Özkul
Yapım Şirketi: Public
Yönetmen: Eli Kasavi
Görüntü Yönetmeni: Arthur Mulhern
Müzik: Ömer Ahunbay (Jingle House)

Seslendirme: Barış Falay

Post Prodüksiyon: İmaj

    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU