Ülker markalarından Türkiye’de ilk Blippar marka kampanyası
Dünyanın en büyük görsel tanıma platformu Blippar™ ile Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri alanında işbirliğini ilk kez Ülker markaları gerçekleştirdi. Blippar platformu, Café Crown ve Ülker Laviva tarafından tüketiciye farklı bir gerçeklik deneyimi yaşatmak amacıyla kullanılıyor
Ülker markaları, pazarlama iletişiminde tüketicilerine en yeni trendlerle ulaşmayı hedefliyor. Bu amaçla dünyanın en büyük görsel tanıma platformu Blippar ile Türkiye’de hızlı tüketim ürünleri alanında işbirliğini gerçekleştirdi. Böylece blipp'lemek kavramını Türk kullanıcıları için günlük hayatın bir parçası haline getirmek üzere ilk adımı attı.
Dünyada 4 milyondan fazla indirilme ve 25 milyondan fazla blipp'lenme sayısına sahip olan Blippar, Türkiye’de marka iletişiminde ilk defa Cafe Crown ve Ülker Laviva tarafından kullanılıyor.
Blippar, görüntü tanıma teknolojisi ile tüketicinin alışıldık reklam ve iletişim deneyimini değiştiren yenilikçi bir mobil platformdur. Fiziksel görüntüler, baskı veya ürünleri anlık olarak interaktif dijital bir deneyime dönüştürür. Kullanıcılar kampanya görselini veya ürünün kendisini 'blipp'lediklerinde video, kupon, tarif, çekiliş, fotoğraf deneyimi, 3 boyutlu animasyonlar gibi farklı interaktif içerikler ile karşılaşır.
Café Crown ile siz de Blippar’ın keyfini çıkarın
Türkiye’nin ilk Blippar marka uygulaması olan Café Crown, ürün ambalajı ya da kampanya görselleri üzerinden çalıştırılabiliyor. Yapmanız gereken tek şey akıllı cihazınıza Blippar uygulamasını ücretsiz olarak indirmek ve açmak. Uygulama, cihazınızı Café Crown ambalajı ya da kampanya görselleri üzerine tuttuğunuzda, 3 boyutlu bir bardak Café Crown kahve hazırlama animasyonu ile başlıyor. Karikatürist Selçuk Erdem’in uygulamaya özel çizdiği birbirinden eğlenceli karikatürlerle fotoğraf çektirme ya da Café Crown ile Şans Pakette Kampanyası’na* katılım seçenekleri sunuyor. Ayrıca fotoğraflarınızı sosyal medyada tek tıkla paylaşma fırsatı veriyor. Café Crown’un kampanyasını gösteren filmi bu linkten izleyebilirsiniz. http://www.youtube.com/watch?v=aTJ0IQSGSyA&feature=youtu.be
Ülker Laviva Blippar uygulamasıyla da Hayatı Dolu Dolu Yaşatıyor
Ülker Laviva Blippar uygulaması, ürün ambalajı ya da kampanya görselleri üzerinden çalıştırılabiliyor. Uygulama, cihazınızı Ülker Laviva ambalajı ya da kampanya görselleri üzerine tuttuğunuzda, 3 boyutlu bir Ülker Laviva ürününün ambalajının açılarak ürünün kendisine ulaştığınız bir animasyonla başlıyor. Ardından ekranın üzerinde belirtildiği üzere parmağınızı Ülker Laviva ürünü üzerindeki dalgada kaydırdığınızda, Ülker Laviva’nın hayat dolu dünyası ile karşılaştığınız bir animasyon başlıyor. Animasyon ardından çıkan ekrandaki Lavivaloji uygulamasında ile Ülker Laviva’nın #hayatidoludoluyasamak hashtag’i kurgulu metinleri sunuluyor. Kullanıcılar bu metinlerden beğendiklerini yine #hayatidoludoluyasamak hashtag’i ile sosyal medya hesaplarında paylaşabiliyorlar.
Blippar nedir, nasıl çalışır?
Blippar iOS™, Android™, Windows tabanlı akıllı telefonlar ve BlackBerry® Z10'da çalışan dünyanın ilk çapraz platform uygulamasıdır. Blippar açıldığında uygulama, karşısında duran görsel ya da objenin özgün özelliklerini tarama yöntemi ile aramaya başlar ve görüntüleri 300 milisaniyenin altında tanıyabilir. Görsel tanıma teknolojisi ise şu şekilde çalışır; uygulama görüntüyü tanır, sunucuya gönderir, sunucu bunun bir Blippar imgesi olduğunu doğrular ve tanımlı içerik kullanıcının akıllı cihazına gönderilir.
Blippar’ın en önemli özelliği, herhangi bir işaretleyiciye (marker) ihtiyaç duymadan görüntüyü tanımasıdır. Tek bir tanımlı görsel ile tüm dünyadaki Blippar kullanıcılarına ulaşma imkanı sunan Blippar, detaylı ölçümleme ve analiz olanağı ile kullanıcı davranışlarının çok daha doğru yorumlanmasını sağlar. Uygulama, herhangi bir barkod, QR kod ya da farklı bir damga gerektirmez. Daha fazla bilgi için: www.blippar.com
* 22.11.2013 - 31.01.2014 tarihleri arasında geçerli olan Café Crown ile Şans Pakette Kampanyası ile ürün paketlerinden çıkan şifreyi gir, müthiş hediyeler kazanma şansı yakala. Daha fazla bilgi için www.cafecrown.com.tr
-
bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak
Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı
Ülker “net sıfır” hedefi için aralıksız çalışıyor Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, Dünyamız, Değer Zinciri, Çalışanlar ve Toplum ana başlıkları altında topladığı hedefleri için çalışmalarına devam ediyor. ...
DEVAMINI OKU