Ülker, ilk yarıyıl finansallarını açıkladı
Ülker Bisküvi, 2023 yılının ilk yarısını 19,6 milyar TL ciroyla kapattı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 66, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 34 oldu.
Ülker Bisküvi*, Kamuoyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) gönderdiği açıklamada, yılın ilk yarıyıl cirosunun 19,6 milyar TL olduğunu duyurdu. Şirketin, Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 66, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı ise yüzde 34 oldu. Şirketin gelişimini sürdürdüğünü belirten Ülker CEO’su Mete Buyurgan şu değerlendirmeyi yaptı: “Türkiye’nin lider gıda şirketi olarak markalarımıza yatırım yapmaya, yeni ürünlerimizi tüketicilerimizle buluşturmaya, ihracatımızla, istihdamımızla ülkemize değer katmaya devam ediyoruz. Yılın ilk altı ayında 24 yeni ürünümüz raflarda yerini aldı. Hedefimiz, her zaman tüketicisini en iyi anlayan ve trendlere öncülük eden lider marka olmak. Tüm kategorilerde başarılı bir performans gösteriyoruz. Türkiye’de her hanede ürünlerimizle yer alırken 100’ün üzerinde ülkeye ihracat gerçekleştiriyoruz. Bölgemizde güçlü bir oyuncuyuz, bisküvi pazarında Suudi Arabistan ve Mısır’da liderliğimizi sürdürüyoruz. Kazakistan ve Orta Asya ülkelerinde de güçlü büyüme trendimiz devam ediyor.”
2050 net sıfır şirket olma yolunda ilerliyoruz
Yılın ilk çeyreğinde ilk sürdürülebilirlik bağlantılı toplam 330 milyon dolar değerinde kredi anlaşmaları yaptıklarını hatırlatan Buyurgan; “İsrafsız şirket modeliyle sürdürülebilirlik çalışmalarımızı yürütüyoruz. Sürdürülebilir ham madde tedarikinden ambalaj yönetimine, lojistik yönetiminden atık geri dönüşümüne kadar tüm değer zincirini ele alan karbon yönetim programını da başlattık. Her alanda sera gazı emisyonlarını kontrol altına alarak, emisyon azaltıcı projelerle 2050 net sıfır şirket olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz” dedi.
* pladis Foods Limited iştirakidir.
-
Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi
Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....
DEVAMINI OKU -
bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak
Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU