HABERLER

Ülker Facebook’ta 1 milyon üyeye ulaştı

Tüketicileriyle sosyal medya ağları üzerinde sürekli iletişim halinde olan Ülker ve markaları Facebook’ta 1 milyon hayran rakamına ulaştı. Hızlı tüketim markaları arasında Facebook hayran sayısında birinci sırada olan Ülker, 1 milyon hayrana ulaşmasını yine hayranlarıyla kutluyor.

Ülker, 1944’ten bu yana tüketicilerinin hayatındaki mutlu anları artırmak için çalışıyor. Her ortamda 7’den 77’ye her kesimden tüketicisinin yanında yer alan Ülker’in, bugün tüketicilerin internetteki zamanlarının büyük kısmını geçirdikleri Facebook’taki hayran sayısı Mayıs itibariyle 1 milyon kişiye ulaştı.

Ülker kısa sürede ulaştığı 1 milyon hayran sayısını, yine sosyal medya ortamında, hayranlarıyla birlikte kutluyor. Facebook.com/Ulker sayfasında yapılacak kutlama kampanyasıyla hayranlarına ürünlerinden oluşan ödüller dağıtılacak. 6 Haziran’da açıklanacak kazananlardan olmak için siz de katılmak için tıklayın

    • Ülker, 2024 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi 2024’te büyümeye devam etti. Şirket, 2024 yılını 84,1 milyar TL ciroyla kapatırken, bisküvi pazarında Suudi Arabistan ve Mısır’da liderliğini, Kazakistan ve Orta Asya ülkelerinde ise güçlü büyüme trendini sürdürdü....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker CEO’su Mete Buyurgan’a uluslararası görev…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’de 2020 yılının şubat ayından bu yana CEO’luk görevini yürüten Mete Buyurgan, Yıldız Holding’in global atıştırmalık şirketi pladis’in Birleşik Krallık ve İrlanda’dan sorumlu Başkanı olarak atandı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den yeni nesil reklam filmi

      Ülker, tatlı atıştırmalık kategorisinin yüzde 100 yapay zekâ teknolojisiyle üretilmiş ilk reklam filmini yayınladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker sürdürülebilirlikte yine zirvede

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, uluslararası derecelendirme kuruluşu S&P Global’in, en iyi çevre, sosyal ve yönetişim performansı gösterenleri dahil ettiği Kurumsal Sürdürülebilirlik Değerlendirmesinde (The Sustainability Yearbook) üst üste 5. kez yer aldı....

      DEVAMINI OKU