Ülker Çikolatalı Gofret o kadar seviliyor ki, sevmeyeni bulamadık!
Ülker, ikonik lezzetlerinden, Türkiye’nin en çıtır gofreti Ülker Çikolatalı Gofret yeni reklam filmiyle sevenlerine “Ülker Çikolatalı Gofret sevmeyen bulamazsın.” mesajı verdi
Türkiye’nin lider gıda markası Ülker, akıllara kazıınmış “Ülker Çikolatalı Gofret sevmeyen var mı?” sloganını, yeni reklam filminde esprili bir dille yeniden yorumladı.
Ege’de bir köyde geçen reklam filmi, Koreli turistlere yardımcı olmaya çalışan bir gencin köy halkına yönelttiği “Korece bilen var mı?” sorusuna, beklenmedik şekilde Korece gelen “Ben biliyorum, nasıl yardımcı olabilirim?” cevabıyla başlıyor. Bu yanıta şaşıran genç, bu kez de “Peki, aranızda Ülker Çikolatalı Gofret sevmeyen var mı?” sorusuna cevap arıyor. Köy halkından da “ Onu burada bulamazsın.” yanıtını alıyor.
Ülker’in efsaneleşen “Ülker Çikolatalı Gofret Sevmeyen Var mı?” sloganından yola çıkarak hazırlanan ve çekimleri yaklaşık 100 kişilik bir ekiple gerçekleştirilen reklam filmi, televizyon ekranlarında ve sosyal medyada yayınlandı.
Reklam filmi link:
https://www.youtube.com/watch?v=ZB0JK-vMnDA
Reklamveren: Ülker
Reklamveren Yetkilileri: Mustafa Kabakçı, Nida Erdal, Aybüke Saraloğlu, Deniz Kayacan
Reklam Ajansı: Tribal Worldwide İstanbul
Yaratıcı Başkan: Arda Erdik
Yaratıcı Ekip: Yiğit Tümer, İsmail Anıl Güzeliş, Hakan Yılmaz, Sedef Lakay, Kadri Bayhaner, Selçuk Çelebioğlu, Melda Ennekavi, Mısra Mutlu, Can Ateş, Nazlı Özersoy, Başak Altan, Ekin Su Şahin, Gamzenur Sıvacı
Ajans Başkan Yardımcısı: Alp Gürsoy
Müşteri İlişkileri Direktörü: Pelin Önal
Müşteri İlişkileri: Seçil Kök, Meltem Tepebaş, Özge Öncül, Emre Çırganış, Gökçe Ünal Bozyel, Melda Alınlı
Stratejik Planlama Direktörü: Ceren Şehitoğlu
Stratejik Planlama: Furkan Özgür, Göktuğ Yurt
Ajans Yönetici Prodüktörü: Gülengül Soytürk
Ajans Prodüktörleri: Ümit Bak, Zeynep Tanyeli
Prodüksiyon Şirketi: PToT
Yönetmen: Ozan Açıktan
Yapımcı: Işıl Ege, Deniz Çivicioğlu
Müzik: Jingle Jackson
-
Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi
Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....
DEVAMINI OKU -
bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak
Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU