HABERLER

Ülker, basketbola desteği ULEB’le dünyaya da açtı

AVRUPA’nın en büyük basketbol organizasyonlarından birisi olan ULEB Kupası’nda Final 8’in resmi global sponsorları arasında yer alan Ülker’in Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, "Sponsorluğu uluslararası düzeye taşıdık, bu markalarımıza da olumlu etki yaptı. Cola Turka markası en çok hatırlanan kola markaları sıralamasında 2. sırayı aldı" dedi.

ÖNEMLİ ADIM ATTIK: Ülker’in, ULEB Kupası Final 8’de UNICEF, Nike ve Eurosport 2 ile aynı sponsorluk statüsüne sahip olduğunu ifade eden Şeker, "33 yıldır olduğu gibi bundan sonra da Ülker’in ve Türkiye’nin basketboldaki duruşunu güçlendirmeye devam edeceğiz. ULEB Kupası Final 8’i desteklemek, basketbolu kitlelere ulaştırma amacımız yolunda bizim için önemli bir adım oldu. Futbol ve basketbol başta olmak üzere değişik branşlarda Türk sporuna yılda 38 milyon dolarlık destek sağladık" diye konuştu.

YATIRIM YAPTIK SEKTÖR CANLANDI: Yaptığı yatırımların yanı sıra spora ilişkin sosyal sorumluluk projelerinin de katkısıyla Türk basketboluna önemli katkılar sağladıklarını söyleyen Şeker, Sektörde yatırımın Ülker’le candandığını vurgulayarak şöyle konuştu: "Örneğin Beşiktaş ve Galatasaray takımları ULEB’te Türkiye’yi başarıyla temsil ederek yarıştı. Beko 10 milyon dolar ödeyerek Türkiye Basketbol liginin 4 yıl süre ile isim sponsoru oldu. NTV Türkiye Basketbol liginin yayın haklarını 3 yıl süre ile satın aldı. Euroleague Türkiye yayın hakları bir önceki sezona göre 2 kat değer kazandı ve maç yayınları iki farklı yayıncı kuruluş tarafından satın alındı. 2006/2007 Play-off final maçlarını ortalama 10.000 seyirci takip etti. Efes Pilsen, Telekom, Pınar KSK, Banvit gibi takımlar bir önceki sezona göre artan rekabeti karşılayabilmek için yatırımlarını yükseltti." 
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Ülker “net sıfır” hedefi için aralıksız çalışıyor Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, Dünyamız, Değer Zinciri, Çalışanlar ve Toplum ana başlıkları altında topladığı hedefleri için çalışmalarına devam ediyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, ilk yarıyıl finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk yarısını 36,6 milyar TL ciroyla kapattı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 69, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 31 oldu. ...

      DEVAMINI OKU
    • ÜLKER’DEN, TÜRKİYE MİLLİ PARALİMPİK TAKIMINA DESTEK

      Ülker, Paris 2024 Paralimpik Oyunları öncesi, anlamlı bir iş birliğine imza atarak Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’nin destekçilerinden biri oldu. Anlaşma kapsamında Ülker, TMPK’nin engelli sporları ve paralimpik alanındaki çalışmalarını desteklemeyi ve farkındalığın artırılmasına katkıda bulunmayı amaçlıyor....

      DEVAMINI OKU