HABERLER

Ülker, 2023 yılının ilk çeyrek finansallarını açıkladı

Ülker Bisküvi, 2023 yılının ilk çeyreğinde cirosunu 10,1 milyar TL’ye ulaştırdı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 66, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 34 oldu.

Ülker Bisküvi, Kamuoyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) gönderdiği açıklamaya göre, bu yılın ilk çeyreğinde cirosunu 10,1 milyar TL’ye ulaştırdı. Şirketin, Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 66, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 34 olarak gerçekleşti.

Ülker Bisküvi’nin tüm faaliyetleriyle Türkiye’ye katkı sağlamaya devam ettiğini dile getiren Ülker CEO’su Mete Buyurgan ilk çeyrek sonuçlarıyla ilgili şu bilgileri aktardı: “6 Şubat’ta 11 ilimizi etkileyen ve hepimizi derinden yaralayan çok büyük bir deprem felaketi yaşandı. Depremin ilk gününden itibaren çok hızlı bir şekilde ilgili aksiyon aldık, ürünlerimizi bölgeye gönderdik. Çok kısa sürede geliştirdiğimiz Besleyici Bisküvi’yi de afet bölgesine yollayarak afetzedelerin yanında olduk ve olmaya devam ediyoruz. Diğer yandan oldukça zorlu başlayan 2023’ün ilk çeyreğini çok başarılı sonuçlarla bitirdik.”   

Yılın ilk çeyreğinde önemli sendikasyon kredi anlaşmaları imzaladıklarını dile getiren Buyurgan, sözlerine şöyle devam etti: “Bank of America, Coöperatieve Rabo Bank U.A. ve Emirates NBD Bank Capital Limited’in liderliğinde; JP Morgan Chase Bank, N.A, Sharjah Islamic Bank PJSC’nin ve Gulf Bank’ın da katılımıyla toplamda 248 milyon dolarlık kredi anlaşması imzaladık. Ayrıca Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası’yla (EBRD) 75 milyon AVRO tutarındaki kredi anlaşmasını gerçekleştirdik. Bu anlaşmalar, uluslararası bankaların şirketimize ve ülkemize olan güvenin bir göstergesi olurken, Ülker’in sürdürülebilirlikle bağlantılı ilk anlaşmaları olarak ön plana çıktı. İş yapış şeklimizin merkezinde olan sürdürebilirlik anlayışımızı finansman alanında da devam ettirdik.”

    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU