Tweet atana Ülker ürünü bedava
Ülker’in yeni kampanyasında para değil, tweet geçiyor; mutlu anlar çoğalıyor. Üniversite, stat ve alışveriş merkezlerinde gerçekleştirilen #tweetineulker kampanyasında bir tweet atana, bir Ülker ürünü ücretsiz. Bu haftasonu İstinye Park’ta kampanyaya katılan herkes, bir tweet karşılığı yirmi farklı Ülker ürününden birine sahip olacak.
Sosyal medyada etkin projelere imza atan Ülker, Twitter’da yeni bir kampanya başlattı. “Tweetine Ülker” isimli projede sadece bir tweet karşılığında, yirmi farklı Ülker ürününden dilediğinizi alabiliyorsunuz. Twitter mesajında #tweetineulker ve istediği ürünün adını yazanlar, arzu ettikleri lezzeti kampanya standından alabiliyorlar.
Geçtiğimiz hafta Starcity Outlet Center ve İstanbul Şehir Üniversitesi’nde tüketicilerle buluşan #tweetineulker standı, bu haftasonu İstinye Park Alışveriş Merkezi’nde olacak. Ülker, önümüzdeki aylarda da maçlarda ve üniversite koridorlarında “mutlu anlar” dağıtmaya devam edecek.
-
Ülker 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı
Ülker “net sıfır” hedefi için aralıksız çalışıyor Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, Dünyamız, Değer Zinciri, Çalışanlar ve Toplum ana başlıkları altında topladığı hedefleri için çalışmalarına devam ediyor. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, ilk yarıyıl finansallarını açıkladı
Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk yarısını 36,6 milyar TL ciroyla kapattı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 69, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 31 oldu. ...
DEVAMINI OKU -
ÜLKER’DEN, TÜRKİYE MİLLİ PARALİMPİK TAKIMINA DESTEK
Ülker, Paris 2024 Paralimpik Oyunları öncesi, anlamlı bir iş birliğine imza atarak Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’nin destekçilerinden biri oldu. Anlaşma kapsamında Ülker, TMPK’nin engelli sporları ve paralimpik alanındaki çalışmalarını desteklemeyi ve farkındalığın artırılmasına katkıda bulunmayı amaçlıyor....
DEVAMINI OKU -