HABERLER

Sponsorluk Statüleri

TFF yetkililerinin eleştirildiği bir başka konu ise sponsorluk statülerinin düzenlenmesi ve statülere yönelik haklarla ilgili. 

Buradaki düzenlemelerin iyi yapılmamasından ötürü kimin ana sponsor, kimin resmi sponsor olduğu, yani kimin ne kadar katkıda bulunduğu çok da belli olmuyor tüketicinin zihninde. Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, “Diğer ülkelerin milli takımlarına da benzer sayıda firma sponsor oluyor. Ancak bu firmaların statülerinin düzenlenmesinde ve buna paralel tanınan haklar konusunda önemli farklılıklar söz konusu” diyor ve ekliyor: “Ana sponsor, resmi sponsor, tedarik sponsoru gibi statüler ve bu statülere tanınan hakların ayrıştırılması algı dağılımını da olumlu yönde etkileyecektir.” Sonuçta bu tür düzenlemeler milli takım iletişiminde takıma en fazla katkıyı yapan kuruluşların ayrıcalığı ortaya çıkacağı gibi, tuzak pazarlama faaliyetlerinin etkisini de zayıflatacaktır. Aslında TFF yeni yönetimi ile birlikte bu konuda çalışmalara başladı. TFF Yetkilileri “TFF’nin sürdürmekte olduğu piramidal sponsorluk yapısı, yeni yönetimimiz ile beraber daha yalın bir yapıya dönüşecektir” diyor ve ekliyor: “Bununla ilgili çalışmalar yapılmaktadır. Şu anda dört kademeli yapı, iki kademeli bir yapı üzerine oturacaktır.”












 
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Ülker “net sıfır” hedefi için aralıksız çalışıyor Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, Dünyamız, Değer Zinciri, Çalışanlar ve Toplum ana başlıkları altında topladığı hedefleri için çalışmalarına devam ediyor. ...

      DEVAMINI OKU