HABERLER

Sponsorluk Statüleri

TFF yetkililerinin eleştirildiği bir başka konu ise sponsorluk statülerinin düzenlenmesi ve statülere yönelik haklarla ilgili. 

Buradaki düzenlemelerin iyi yapılmamasından ötürü kimin ana sponsor, kimin resmi sponsor olduğu, yani kimin ne kadar katkıda bulunduğu çok da belli olmuyor tüketicinin zihninde. Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, “Diğer ülkelerin milli takımlarına da benzer sayıda firma sponsor oluyor. Ancak bu firmaların statülerinin düzenlenmesinde ve buna paralel tanınan haklar konusunda önemli farklılıklar söz konusu” diyor ve ekliyor: “Ana sponsor, resmi sponsor, tedarik sponsoru gibi statüler ve bu statülere tanınan hakların ayrıştırılması algı dağılımını da olumlu yönde etkileyecektir.” Sonuçta bu tür düzenlemeler milli takım iletişiminde takıma en fazla katkıyı yapan kuruluşların ayrıcalığı ortaya çıkacağı gibi, tuzak pazarlama faaliyetlerinin etkisini de zayıflatacaktır. Aslında TFF yeni yönetimi ile birlikte bu konuda çalışmalara başladı. TFF Yetkilileri “TFF’nin sürdürmekte olduğu piramidal sponsorluk yapısı, yeni yönetimimiz ile beraber daha yalın bir yapıya dönüşecektir” diyor ve ekliyor: “Bununla ilgili çalışmalar yapılmaktadır. Şu anda dört kademeli yapı, iki kademeli bir yapı üzerine oturacaktır.”












 
    • Ülker, 2024 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi 2024’te büyümeye devam etti. Şirket, 2024 yılını 84,1 milyar TL ciroyla kapatırken, bisküvi pazarında Suudi Arabistan ve Mısır’da liderliğini, Kazakistan ve Orta Asya ülkelerinde ise güçlü büyüme trendini sürdürdü....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker CEO’su Mete Buyurgan’a uluslararası görev…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’de 2020 yılının şubat ayından bu yana CEO’luk görevini yürüten Mete Buyurgan, Yıldız Holding’in global atıştırmalık şirketi pladis’in Birleşik Krallık ve İrlanda’dan sorumlu Başkanı olarak atandı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den yeni nesil reklam filmi

      Ülker, tatlı atıştırmalık kategorisinin yüzde 100 yapay zekâ teknolojisiyle üretilmiş ilk reklam filmini yayınladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker sürdürülebilirlikte yine zirvede

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, uluslararası derecelendirme kuruluşu S&P Global’in, en iyi çevre, sosyal ve yönetişim performansı gösterenleri dahil ettiği Kurumsal Sürdürülebilirlik Değerlendirmesinde (The Sustainability Yearbook) üst üste 5. kez yer aldı....

      DEVAMINI OKU