HABERLER

Sponsorların marka değeri tavan yaptı

Milli Takım'ın galibiyeti sponsorlarını da uçuruyor. Turkcell, Ülker, TTNet, Garanti Bankası gibi sponsorların marka değerlerinin de arttığı belirtiliyor.

Spor ekonomisi uzmanı Yard. Doç. Dr. Necati Cerrahoğlu, Millilerin kupaya yaklaştıkları her anın sponsorlara ve federasyona büyük katkı sağladığını söyledi. Cerrahoğlu, bunun yanında futbolcuların da değerini katladığını kaydetti. Geçen sezonun başında 350 bin YTL alan Arda'nın ücreti 500 bin dolara yükseltilmişti. Sarı-Kırmızılılar, şimdi bu rakamı 800 bin dolara çıkaracak. Bunun yanında Milli Takım'da top koşturan Arda, Tuncay, Servet, Hamit, Semih gibi futbolcuların bonservis değerinin de 15-20 milyon Euro'ya çıkması bekleniyor. 2002 dünya 3.sü olan A Millilerin Avrupa'da yükselen grafiği akademisyenler tarafından da dikkatle takip ediliyor. Ancak Türkiye'de spor ekonomisi üzerine üniversitelerin hiçbirinde kürsü bulunmuyor. Olimpiyat oyunlarına üç kez talip olan Türkiye'nin elinde bir tane finans raporu bulunmadığına dikkat çeken Cerrahoğlu, "Şu anda spor, dünyada yükselen üç büyük sektörden biri. Bu işe acilen eğilmemiz gerekli." şeklinde değerlendiriyor. 
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Ülker “net sıfır” hedefi için aralıksız çalışıyor Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, Dünyamız, Değer Zinciri, Çalışanlar ve Toplum ana başlıkları altında topladığı hedefleri için çalışmalarına devam ediyor. ...

      DEVAMINI OKU