Krispi Çıtır 3 yeni ürünü ve reklamı ile çıtını çıkarmaya devam ediyor
Krispi, nacho peynirli, maxi baharatlı ve çörekotlu çeşitleriyle piyasada. “Krispi çıtını çıkar” kampanyası ile dikkatleri üzerine çeken Ülker Krispi, bardak kraker çeşitlerinin ardından çubuk kraker şeklinde olmaya çıtını çıkardı ve farklı şekilleri, yeni aromalı krakerleri ile tüketicisiyle buluştu
Ürünün en büyük özelliği bugüne kadar çubuk kraker markası olarak bilenen Krispi’nin, lokmalık farklı şekiller ve yeni aromalı krakerler ile tüketicinin karşısına çıkması. Kripsi çıtır, gençlerin arkadaşlarıyla beraber vakit geçirecekleri zamanlarda en sevilen 3 yeni lezzetiyle keyifli bir paylaşım ortamı sağlayacak.
Black theatre reklam filmi
Krispi bu özel ürününe eğlenceli bir reklam filmi de çekti. Black Theatre’ın (dans, modern caz, çağdaş müzik ve pandomim sentezine dayanan özel bir tiyatro) ustaları arasında yer alan Image Theather grubundan 11 kişi proje için özel olarak İstanbul’a geldi. Provaları Prag ve İstanbul’da yapılan filmin çekimleri 2 gün sürdü. Yönetmenliğini Burcu Matur’un yaptığı reklam filminde özel bir koreografi ile çalışıldı. Gençler arasında çok beğenilen reklam filminde ürünün farkı reklama da taşındı. Reklam filminde bir araya gelen gençler Krispi Çıtır’ı tüketirken şekilden şekle giriyor.
-
bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak
Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı
Ülker “net sıfır” hedefi için aralıksız çalışıyor Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, Dünyamız, Değer Zinciri, Çalışanlar ve Toplum ana başlıkları altında topladığı hedefleri için çalışmalarına devam ediyor. ...
DEVAMINI OKU