Halley ile herkese bi “halley” oluyor…
Halley kuyruklu yıldızından esinlenerek 1988 yılında piyasaya çıkarılan, gerçek çikolata kaplı iki bisküvi arasındaki marshmallow’dan oluşan Halley, Türkiye’de yeni bir kategori yaratan marka oldu.
İlk çıktığı günden bu yana kalplerdeki yerini koruyan çikolatalı sandviç pazarının lideri Halley yeni reklam filmiyle de dikkatleri üzerine çekiyor. Maya takvimine göre 21 Aralık 2012’de dünyanın sonunun gelmesi kehanetine gönderme yapılan yeni reklam filminde, Halley yiyenler kahinin konuyla ilgili uyarılarına gülüp geçebiliyor. Halley’in reklamlarında kullanılan “Herkese bi Halley oluyor” sloganı dillerde dolaşmaya devam ediyor.
Kampanya Alametifarika reklam ajansı tarafından hazırlandı. Yönetmenliğini Ozan Açıktan’ın yaptığı reklam filmlerinin çekimleri iki gün sürdü. Yaklaşık 50 kişilik teknik ekip, 9 kast ve 160 figüranın oluşturduğu büyük bir ekiple gerçekleştirilen çekimlerde, insanları uyaran kâhin karakterini başarılı oyuncu Mert Turak canlandırdı. Keyifli geçen çekimler sırasında yaklaşık 1.500 adet Halley tüketildi.
-
Ülker, 2024 finansal sonuçlarını açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi 2024’te büyümeye devam etti. Şirket, 2024 yılını 84,1 milyar TL ciroyla kapatırken, bisküvi pazarında Suudi Arabistan ve Mısır’da liderliğini, Kazakistan ve Orta Asya ülkelerinde ise güçlü büyüme trendini sürdürdü....
DEVAMINI OKU -
Ülker CEO’su Mete Buyurgan’a uluslararası görev…
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’de 2020 yılının şubat ayından bu yana CEO’luk görevini yürüten Mete Buyurgan, Yıldız Holding’in global atıştırmalık şirketi pladis’in Birleşik Krallık ve İrlanda’dan sorumlu Başkanı olarak atandı....
DEVAMINI OKU -
Ülker’den yeni nesil reklam filmi
Ülker, tatlı atıştırmalık kategorisinin yüzde 100 yapay zekâ teknolojisiyle üretilmiş ilk reklam filmini yayınladı....
DEVAMINI OKU -
Ülker sürdürülebilirlikte yine zirvede
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, uluslararası derecelendirme kuruluşu S&P Global’in, en iyi çevre, sosyal ve yönetişim performansı gösterenleri dahil ettiği Kurumsal Sürdürülebilirlik Değerlendirmesinde (The Sustainability Yearbook) üst üste 5. kez yer aldı....
DEVAMINI OKU