HABERLER

Halley ile herkese bi “halley” oluyor…

Halley kuyruklu yıldızından esinlenerek 1988 yılında piyasaya çıkarılan, gerçek çikolata kaplı iki bisküvi arasındaki marshmallow’dan oluşan Halley, Türkiye’de yeni bir kategori yaratan marka oldu.

Halley bugün, Amerika’dan Çine’e kadar 50 ülkeye ihraç ediliyor. Türkiye’de 1 günde 1.3 milyon adet, 1 saatte 53 bin, 1 dakikada 887 adet Halley tüketiliyor.

İlk çıktığı günden bu yana kalplerdeki yerini koruyan çikolatalı sandviç pazarının lideri Halley yeni reklam filmiyle de dikkatleri üzerine çekiyor. Maya takvimine göre 21 Aralık 2012’de dünyanın sonunun gelmesi kehanetine gönderme yapılan yeni reklam filminde, Halley yiyenler kahinin konuyla ilgili uyarılarına gülüp geçebiliyor. Halley’in reklamlarında kullanılan “Herkese bi Halley oluyor” sloganı dillerde dolaşmaya devam ediyor.

Kampanya Alametifarika reklam ajansı tarafından hazırlandı. Yönetmenliğini Ozan Açıktan’ın yaptığı reklam filmlerinin çekimleri iki gün sürdü. Yaklaşık 50 kişilik teknik ekip, 9 kast ve 160 figüranın oluşturduğu büyük bir ekiple gerçekleştirilen çekimlerde, insanları uyaran kâhin karakterini başarılı oyuncu Mert Turak canlandırdı. Keyifli geçen çekimler sırasında yaklaşık 1.500 adet Halley tüketildi.
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Ülker “net sıfır” hedefi için aralıksız çalışıyor Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, Dünyamız, Değer Zinciri, Çalışanlar ve Toplum ana başlıkları altında topladığı hedefleri için çalışmalarına devam ediyor. ...

      DEVAMINI OKU