FIFA U20 Dünya Kupası “Grassroots Şenliği”ne Ülker’den destek
Ülker, FIFA U20 Dünya Kupası öncesinde FIFA ve Türkiye Futbol Federasyonu işbirliği ile 7 ilde mini dünya kupası konsepti ile düzenlenecek “Grassroots Şenliği” projesinin sponsorluğunu üstlendi.
Destek verdiği bütün projelerde olduğu gibi, FIFA U20 Dünya Kupası etkinliklerinin merkezine de yine çocukları yerleştiren Ülker, Nisan ve Mayıs aylarında Antalya, Bursa, Gaziantep, İstanbul, Kayseri, Rize ve Trabzon’da gerçekleştirilecek şenliklere ev sahipliği yapacak. TFF tarafından belirlenen ve 12 yaş grubu 1700 çocuktan oluşan okul takımları, özel hazırlanan sahalarda oynayacakları maçlarda yeteneklerini sergileyecek ve istasyon çalışmaları yaparak kendilerini geliştirecek. Etkinlikler süresince en yüksek “Fair Play” puanını alan çocuklar, Kayseri’deki FIFA U20 Dünya Kupası açılışına katılacak. Şenlikler, Ülker’in 2007’den beri yürüttüğü Grassroots programına paralel olarak Türk futbol alt yapısının gelişimine katkı sağlayacak.
Türkiye’de sporu uzun yıllardır destekleyen Ülker; yer aldığı projelerin ülkemizde sporun altyapısını destekleyecek nitelikte olmasına özen gösteriyor. Federasyonlarla işbirliği yaparak spora ve spor endüstrisinin gelişmesine, Türk sporunun geleceği olan çocuklara yönelik projelere destek vermeyi çok önemseyen Ülker, bu amaçla 6 yılda 250 binden fazla çocuğu sporla buluşturdu.
“Grassroots Şenliği” programı:
Kayseri |
Antalya |
Gaziantep |
Trabzon |
Rize |
Bursa |
İstanbul |
05.04.2013 |
12.04.2013 |
19.04.2013 |
26.04.2013 |
03.05.2013 |
10.05.2013 |
17.05.2013 |
-
Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi
Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....
DEVAMINI OKU -
bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak
Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU