HABERLER

Grassroots Day kutlandı

UEFA tarafından ilan edilen ve bu yıl 25 Mayıs’ta kutlanan Grassroots Day (Çocuklar için Futbol Günü); Türkiye çapında 16 noktada, 60 ilden yaklaşık 1.000 sporcu ve antrenörün katılımıyla kutlandı

Türkiye Futbol Federasyonu organizasyonu ve Ülker’in katkılarıyla bu yıl 25 Mayıs’ta düzenlenen Grassroots Day (Çocuklar için Futbol Günü)’ne; Afyon, Adıyaman, Bitlis, Burdur, Erzincan, Hakkari, Hatay (İskenderun), İstanbul, Karaman, Kars, Kırşehir, Mardin, Samsun, Siirt, Van ve Zonguldak olmak üzere 16 il ev sahipliği yaptı.

Son 3 yıldır Türkiye’de de düzenli olarak kutlanan Çocuklar için Futbol Günü’ne bu yıl 60 ilden yaklaşık 1.000 sporcu ve antrenör katılarak, futbol oynama keyfine ulaştı. Çocukların spor yapmasına, aynı zamanda eğitim almasına ve sosyalleşmesine olanak sağlayan projelerle 2007 yılından bu yana TFF’nin ana sponsoru olan Ülker, bu etkinliğe de çeşitli aktivitelerle renk kattı. Etkinliklerin; Afyon, İstanbul Tuzla, Mardin ve Samsun ayağını çocuklar için daha da eğlenceli hale getiren Ülker, yurdun dört bir yanında gerçekleşen coşkuya ortak oldu.

Zuhal Şeker: “Türk sporunun geleceği olan çocuklara yatırım yapıyoruz”

Yıldız Holding Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, kurum olarak öncelikli hedeflerinin çocukların hayatında fark yaratmak, başta fiziksel ve kültürel olmak üzere çok yönlü gelişimlerine katkıda bulunmak olduğunu söyledi.

Zuhal Şeker, “Altyapıya ve en önemlisi hareket eden, sporu seven nesiller yetişmesine büyük önem veriyoruz. Haziran 2007’den bugüne Türkiye Futbol Federasyonu ile gerçekleştirdiğimiz farklı projelerle çocukları eğitmeye, iyi sporcular ve sporseverler yetiştirmeye çabalıyoruz. Bu çalışmaların sonucu olarak şu ana kadar 250 binden fazla çocuğa ulaşmış olmaktan büyük mutluluk duyuyoruz.” diye konuştu.

Grassroots Day’in, Çocuklar için Futbol programının daha da genişlemesine katkıda bulunacağını vurgulayan TFF yetkilileri ise, Grassroots’a; hem elit futbola kaynak sağlayan, hem de insanların futbol yoluyla sosyalleşmesine ve daha sağlıklı yaşamasına katkıda bulunan bir program olarak baktıklarını belirtiyor. Bu alanda da önceliklerinin çocuklar olduğunu belirten yetkililer, Ülker sponsorluğunda ilerleyen Futbol Eğitim Merkezleri ve Futbol Köyleri projeleriyle çocuk futbolunda ciddi hamleler yapıldığını hatırlattı.

    • Ülker, 2024 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi 2024’te büyümeye devam etti. Şirket, 2024 yılını 84,1 milyar TL ciroyla kapatırken, bisküvi pazarında Suudi Arabistan ve Mısır’da liderliğini, Kazakistan ve Orta Asya ülkelerinde ise güçlü büyüme trendini sürdürdü....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker CEO’su Mete Buyurgan’a uluslararası görev…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’de 2020 yılının şubat ayından bu yana CEO’luk görevini yürüten Mete Buyurgan, Yıldız Holding’in global atıştırmalık şirketi pladis’in Birleşik Krallık ve İrlanda’dan sorumlu Başkanı olarak atandı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den yeni nesil reklam filmi

      Ülker, tatlı atıştırmalık kategorisinin yüzde 100 yapay zekâ teknolojisiyle üretilmiş ilk reklam filmini yayınladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker sürdürülebilirlikte yine zirvede

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, uluslararası derecelendirme kuruluşu S&P Global’in, en iyi çevre, sosyal ve yönetişim performansı gösterenleri dahil ettiği Kurumsal Sürdürülebilirlik Değerlendirmesinde (The Sustainability Yearbook) üst üste 5. kez yer aldı....

      DEVAMINI OKU