HABERLER

Efsane geri döndü “Ülker Dankek Magma”

Piyasada olduğu dönemde herkesin favori lezzetlerinden biri olmayı başaran Ülker Dankek Magma, tüketicilerinin talebi üzerine yeniden raflara döndü. Dankek Magma, hafızalara kazınan efsane reklam filmine atıfla yeni bir reklam kampanyası yayınladı.

Bir döneme damgasını vuran “Ülker Dankek Magma”, lezzetle kabaran kocaman keki ve enfes sosuyla raflara geri döndü. Özleyenlerin sosyal medyada yaptığı çağrılara kayıtsız kalamayan Ülker, çikolatalı ve karamelli Dankek Magma’yı yeniden tüketicileriyle buluşturdu.

Dankek Magma, kaleciyken gol kralı olduğunu iddia eden eski bir futbolcunun yer aldığı ve “Yoook artık!” sloganını devam ettiren reklam filmiyle geri dönüşünü müjdeledi. Açıkhava ve dijital çalışmaların da yer aldığı reklam kampanyası, Tribal Worldwide İstanbul imzası taşırken, reklam filminin prodüksiyonunu ise Autonomy üstlendi.

Yeni reklam filmi için link: https://www.youtube.com/watch?v=aGrcWXOq8Og

    • Ülker, 2024 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi 2024’te büyümeye devam etti. Şirket, 2024 yılını 84,1 milyar TL ciroyla kapatırken, bisküvi pazarında Suudi Arabistan ve Mısır’da liderliğini, Kazakistan ve Orta Asya ülkelerinde ise güçlü büyüme trendini sürdürdü....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker CEO’su Mete Buyurgan’a uluslararası görev…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’de 2020 yılının şubat ayından bu yana CEO’luk görevini yürüten Mete Buyurgan, Yıldız Holding’in global atıştırmalık şirketi pladis’in Birleşik Krallık ve İrlanda’dan sorumlu Başkanı olarak atandı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den yeni nesil reklam filmi

      Ülker, tatlı atıştırmalık kategorisinin yüzde 100 yapay zekâ teknolojisiyle üretilmiş ilk reklam filmini yayınladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker sürdürülebilirlikte yine zirvede

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, uluslararası derecelendirme kuruluşu S&P Global’in, en iyi çevre, sosyal ve yönetişim performansı gösterenleri dahil ettiği Kurumsal Sürdürülebilirlik Değerlendirmesinde (The Sustainability Yearbook) üst üste 5. kez yer aldı....

      DEVAMINI OKU