Çokokrem’in konuşan ekmeği marketi karıştırdı
Çokokrem’in viral filminde, sofralarımızın vazgeçilmezi ekmek tüketici ile konuşuyor. Marketin ekmek reyonuna gelen müşteriler, kendileriyle konuşanın raftaki ekmek olduğunu anlayınca şaşırdı.
Çokokrem’in viral filminde, sofralarımızın vazgeçilmezi ekmek tüketici ile konuşuyor. Marketin ekmek reyonuna gelen müşteriler, kendileriyle konuşanın raftaki ekmek olduğunu anlayınca şaşırdı.
Türkiye’nin lider krem çikolata markası Çokokrem, ekmekleri konuşturduğu reklam kampanyası kapsamında yayınladığı yeni viral film ile tüketicilerin karşısına çıktı.
Film için, bir marketin ekmek rafına ekmeklerin hareket etmesini ve konuşmasını sağlayan bir düzenek kuruldu. Ekmek almak üzere rafa gelenler etrafta kimseyi görmeden kendileriyle konuşmaya başlayan sesi duyup şaşırıyor. Sonrasında konuşanın ekmek olduğunu anladıklarında şaşkınlıkları daha da artıyor.
Ekmeğin konuşmasıyla birlikte müşterilerin verdikleri eğlenceli tepkiler ve verdikleri cevaplar, filmin beğeni ile izlenmesini sağlıyor. Filmde ekmekleri seslendiren ise ünlü oyuncu Necip Memilli…
Alametifarika reklam ajansının hazırladığı film “Çokokrem’in lezzeti, konuşturur ekmekleri” kampanya mesajını eğlenceli bir şekilde tüketiciye anlatmayı başarıyor.
İzlemek için tıklayınız.
-
bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak
Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı
Ülker “net sıfır” hedefi için aralıksız çalışıyor Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, Dünyamız, Değer Zinciri, Çalışanlar ve Toplum ana başlıkları altında topladığı hedefleri için çalışmalarına devam ediyor. ...
DEVAMINI OKU