HABERLER

“bizz@kampüs”te fikirler “Ülker Hanımeller” için yarışacak

Ülker’in en sevilen markaları için yenilikçi fikirlerin yarıştığı ‘bizz@kampüs’e başvurular başladı. Üniversite 3. ve 4. sınıfla yüksek lisans öğrencilerinin katılabildiği ve proje takımlarının Ülker Hanımeller için yarışacağı bizz@kampüs’e başvurular, www.bizzkampus.com adresinden 11 Nisan’a kadar yapılabilecek.

Onuncu yılına giren, üniversite öğrencilerinin yenilikçi pazarlama fikirleriyle yarıştığı ‘bizz@kampüs’te başvuru takvimi açıklandı. Üniversite 3. ve 4. sınıflarıyla yüksek lisans öğrencilerinin, 2 veya 3 kişilik takımlarla katılabildiği bizz@kampüs’e başvurular 10 Mart-11 Nisan 2021 tarihleri arasında, www.bizzkampus.com adresinden yapılabilecek.

Öğrencilerin ekip çalışmasıyla, yenilikçi fikir geliştirdikleri, projeyi tüm adımlarıyla planladıkları ve sunum yaptıkları bizz@kampüs’te, proje takımları bu yıl Ülker’in en sevilen markalarından “Hanımeller” için yarışacak.

İlk üçe girenlere uzun dönem staj imkanının da sağlandığı yarışmada; birinci 20 bin TL, ikinci 15 bin TL ve üçüncü olan takım 10 bin TL para ödülü kazanıyor. Yarı finale kalan takımlara pazarlama odaklı webinar verilirken, finalist takımlarsa mentorluk ve sunum eğitimleriyle desteklenecek. Pandemi nedeniyle, final etkinliklerinin geçen yıl olduğu gibi, bu yıl da çevrim içi gerçekleştirilmesi planlanıyor. bizz@kampüs’e, 9 yılda 10 bine yakın takım, 30 bine yakın öğrenci başvurdu.

Öğrencilerin pazarlama deneyimi kazanmalarını hedefliyoruz”

bizz@kampüs yarışmasının, pazarlamaya ilgi duyan öğrencilere önemli bir deneyim kazandırdığını söyleyen pladis Türkiye İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Faruk Gözleveli, “Onuncusunu düzenleyeceğimiz yarışmamızda, bugüne kadar, gençlerimizin birbirinden yenilikçi fikirlerini dinledik. Daha önce Biskrem, Ülker Çikolata, Ülker Çikolatalı Gofret, Dankek 8 Kek, Cafe Crown, Krispi, Metro, Oneo ve Halley markaları için gerçekleştirdiğimiz yarışmamızda, bu yıl en beğenilen ürünlerimizden Hanımeller için gelecek projeleri heyecanla bekliyoruz.  Öğrencilerin yarışmamıza olan ilgisinin her geçen yıl artmasından mutluluk duyuyoruz. Yarışma süresince vereceğimiz eğitimlerle gençlere gelişim imkânı sağlamayı da amaçlıyoruz. Öğrencilerimize, kariyerleri boyunca yararlanacakları tecrübeler kazanacakları bizz@kampüs yarışmasında başarılar diliyoruz.” diye konuştu.

    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU