bizz@kampüs’te en iyi pazarlama fikirleri “Ülker Dankek” için yarışacak
Ülker’in en sevilen markaları için, yenilikçi pazarlama fikirlerinin mücadelesine sahne olan ‘bizz@kampüs’ yarışmasında bu yıl 3 ve 4. sınıf üniversite ile yüksek lisans öğrencileri Ülker’in ikonik lezzetlerinden “Dankek” için yarışacak. Gençlerin her yıl farklı Ülker markaları için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği yarışmaya başvurular 9 Ocak-9 Şubat 2023 tarihleri arasında gerçekleştirilecek. Yarışmada ilk 3’e giren takımlara toplam 127 bin 500 TL ödül ve uzun süreli staj yapma hakkı verilecek.
Her yıl farklı bir Ülker markasıyla ilgili yenilikçi pazarlama projelerinin geliştirildiği bizz@kampüs’te bu yıl katılımcılar Ülker “Dankek” için fikirlerini yarıştıracak. bizz@kampüs’te, üniversite 3 ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencileri, 2-3 kişilik takımlar halinde Ülker Dankek için pazarlama odaklı yaratıcı fikirler bulmak için proje üretecek. 12. kez düzenlenecek bizz@kampüs için başvurular 9 Ocak-9 Şubat 2023 tarihleri arasında gerçekleştirilecek.
Öğrencilerin iş hayatının bir provasını yapacakları, takım haline üretme, yenilikçi fikir geliştirme, projeyi detaylarıyla planlama ve sunum teknikleri konularında tecrübe kazanacakları yarışmada başvurular bizzkampus.com adresinden yapılacak. Yarışmada, takımların proje hazırlık aşamalarını tamamlanmasının ardından dereceye giren ilk 50 takım seçilecek. Bu takımlar verilen yönergeler doğrultusunda projelerini şekillendirecek ve bu sayı final aşaması için 10’a inecek. bizz@kampüs’te dereceye girenler ise 10-11 Mayıs 2023’te yapılacak olan final organizasyonuyla belirlenecek. Yarışmada, ilk 3 sırayı elde edenler uzun dönem staj imkânı sunulacak. Ayrıca birinciye 50 bin TL, ikinciye 42 bin 500 TL ve üçüncüye 35 bin TL olmak üzere toplam 127 bin 500 TL para ödülü verilecek.
“İş hayatına atılmadan önce önemli bir deneyim ortamı sunuyoruz”
bizz@kampüs’e bugüne kadar 10 binden fazla takımdan 40 binden fazla kişinin katıldığını söyleyen Ülker İnsan Kaynakları Başkan Yardımcısı Faruk Gözleveli, “Yarışmacılarımız her yıl farklı bir Ülker ürünü özelinde, yenilikçi pazarlama fikirlerini bizlerle paylaşıyorlar ve uzman isimlerden mentorluk desteği alıyorlar. bizz@kampüs ile iş hayatına atılmadan önce gençler için benzersiz bir deneyim ortamı sunuyoruz. Son yarışmamıza 169 farklı üniversiteden, 286 farklı bölümden başvuru olmuştu. En çok başvuru alınan fakülteler mühendislik, iktisadi idari bilimler ve iletişim, en çok başvuru alınan bölümler ise endüstri mühendisliği, gıda mühendisliği, halkla ilişkiler ve reklamcılık olarak sıralanmıştı. Yeni dönemde de yine heyecan dolu bir süreç yaşanacak ve yarışmacılarımız Ülker Dankek için proje geliştirecek. Bu heyecanı bizlerle birlikte yaşamak isteyen tüm gençlerimizi, bizz@kampüs’e başvuru yapmaya davet ediyoruz” dedi.
-
Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı
Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı
Ülker “net sıfır” hedefi için aralıksız çalışıyor Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, Dünyamız, Değer Zinciri, Çalışanlar ve Toplum ana başlıkları altında topladığı hedefleri için çalışmalarına devam ediyor. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, ilk yarıyıl finansallarını açıkladı
Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk yarısını 36,6 milyar TL ciroyla kapattı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 69, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 31 oldu. ...
DEVAMINI OKU -
ÜLKER’DEN, TÜRKİYE MİLLİ PARALİMPİK TAKIMINA DESTEK
Ülker, Paris 2024 Paralimpik Oyunları öncesi, anlamlı bir iş birliğine imza atarak Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’nin destekçilerinden biri oldu. Anlaşma kapsamında Ülker, TMPK’nin engelli sporları ve paralimpik alanındaki çalışmalarını desteklemeyi ve farkındalığın artırılmasına katkıda bulunmayı amaçlıyor....
DEVAMINI OKU