HABERLER

AVRUPA İMAR VE KALKINMA BANKASI’NDAN ÜLKER BİSKÜVİ’YE KREDİ

Ülker Bisküvi, Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası’yla (EBRD) 75 milyon Avro tutarında kredi anlaşmasını yeniledi

Ülker Bisküvi, Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası’yla (EBRD) Nisan 2023’te vadesi dolan 75 milyon Avro tutarındaki kredi anlaşmasını yeniledi. Yeni anlaşma, Ülker Bisküvi ve Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası (EBRD) arasında ilk sürdürülebilirlik bağlantılı kredi anlaşması olma özelliğini taşıyor. 

İmza töreninde konuşan Ülker Bisküvi CEO’su Mete Buyurgan: “Global piyasaların içinde bulunduğu bu hassas dönemde bize ve ülkemize güvenen Avrupa İmar ve Kalkınma Bankası’na teşekkür ederim. Bu kredinin sürdürülebilirlik bağlantılı olmasını önemsiyoruz; zira kuruluşumuzdan bu yana “İsrafsız şirket” modeliyle faaliyetlerimizi yürütüyor, sürdürülebilirlik çalışmalarımızı işimizin merkezinde tutuyoruz. Karbon salım artışımı olmadan büyürken, su ve enerji verimliliği, atıkların azaltılması, gıdanın korunması, insan kaynağı, sürdürülebilir ham madde tedariki ve üretim kalitesi başta olmak üzere hedeflerimiz doğrultusunda projeler üretiyoruz” dedi.

EBRD’nin sürdürülebilirlik odağını vurgulayan EBRD Tarım Endüstrisi Sektörü Ekip Direktörü Natalya Zhukova ise şu ifadeleri kullandı: “Sürdürülebilirlik tüm sektörlerin merkezinde yer almalı. EBRD olarak daha yeşil hedefler peşinde koşan tüm şirketleri desteklemeye hazırız. Ülker, gıda endüstrisinin önemli şirketlerinden ve bu kredinin şirketin sürdürülebilirlik referanslarını daha da güçlendirmesinde etkili olacağına inanıyoruz. Bu iş birliğinin tüm sektör oyuncularına örnek olmasını ve sektör genelinde dönüştürücü bir etki yaratmasını hedefliyoruz.”

    • Ülker kuru yemiş ve meyve bar pazarına “Ülker Go Ahead” ile girdi

      Türkiye’de gıda sektörünün lideri Ülker, son yılların gittikçe önem kazanan “Bütünsel İyilik” trendine uygun olarak “Ülker GO Ahead” markalı 5 yeni ürününü tüketiciyle buluşturdu. Ülker CEO’su Mete Buyurgan, “Tüketici davranışlarındaki değişime uygun stratejilerle ürettiğimiz ve tüketicilerimize lezzetli bir deneyim sunan kuru yemiş ve meyve barlarla, bu kategorinin de en güçlü markası olmayı hedefliyoruz.” dedi....

      DEVAMINI OKU
    • bizz@kampüs’te fikirler Ülker Caramio için yarışacak

      Gençlerin her yıl farklı Ülker markası için pazarlama odaklı stratejiler geliştirdiği ‘bizz@kampüs’ yarışmasında başvurular 13 Ocak- 14 Şubat tarihleri arasında yapılacak. Üniversitelerin 3. ve 4. sınıf ile yüksek lisans öğrencilerinin bu yıl Ülker Caramio için yarışacağı bizz@kampüs’te ilk 3’e giren takımlara toplam 240 bin TL ödül ve uzun süreli staj hakkı verilecek. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker ikinci kez dünya birinciliğine yükseldi

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker; uluslararası finansal analiz ve raporlama kuruluşu LSEG’in (London Stock Exchange Group) çevresel, sosyal ve yönetişim performansı değerlendirmesinde ikinci kez kendi kategorisinde birinciliğe yükseldi. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, dokuz aylık bilançosunu açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2024 yılının dokuz aylık dönemini 58 milyar TL ciroyla kapattı. Şirket hem Türkiye hem de ihracat ve yurt dışı operasyonlarıyla büyümeye devam etti. ...

      DEVAMINI OKU