HABERLER

Aklımızda futbol, kalbimizde Türkiye

Yaptığı 38 milyon Dolar yatırımla Türk sporunun en büyük destekçisi olan Ülker, Euro 2008 öncesinde, ulusal takım sponsorluğu çerçevesindeki iletişim çalışmalarına hız verdi. 

Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, Ülker’in Ulusal Takım – Euro 2008 sponsorluk ve iletişim stratejisini bizlerle paylaştı. Şeker, ulusal takım ve Ülker’i ‘Türkiye’nin iki büyük markası’ olarak tanımlayarak, “Ulusal Takım’la pek çok ortak özelliğimiz var” dedi. Şeker, Türk Ulusal Takımı Avrupa’da spor alanında güçlü bir yarışmaya hazırlanırken Ülker’in Avrupa’da ve dünyada küresel rekabet içinde olduğunu vurguladı. Zuhal Şeker, Ülker’in de Ay-Yıldızlı ekip gibi ‘halkın kalbini kazanan’ bir marka olduğunu belirterek şunları söyledi: “Ülker ve alt markalarımız hatırlanma ve beğenilme liglerinde önemli dereceler alıyor. KMG’nin ‘Lovemarks’ araştırmasında Ülker yüzde 13 ile birinci oldu. Aynı kategoride genç bir marka olan Cola Turka da yüzde 4’lük pay ile 11’inciliği elde etti. Ülker ve alt markalarına olan bu sevginin sporla derinleştiğini biliyoruz. “Şeker, şimdi de iki marka için sıranın ‘Avrupa’nın kalbini kazanmaya’ geldiğini söyledi. Spor alanında 33 yıllık tecrübeleri içinde 2007 yılı Haziran ayında başlayan Türk Ulusal Takımları sponsorluğunun çok özel bir yere sahip olduğunu vurgulayan Şeker, şu bilgiyi verdi: “Bu bir yıllık süreç bizim için de öğretici bir deneyimdi. Ulusal takım için çaba sarf ederken futbolun ne denli güçlü bir dil olduğuna bir kez daha tanıklık ettik. Futbolu, çocukları ‘harekete geçirmek’ için bir yol olarak gördük ve Türkiye Futbol Federasyonu’nun Grassroots (Herkes İçin Futbol)  projesinin ana sponsoru olduk. Euro 2008 iletişimi için hazırladığımız reklam filminde sokaktaki futbolun, yeşil sahada oynanan profesyonel futbolun temelini oluşturduğu gerçeğinden yola çıktık.”

Şampiyona Özel Projeler
Ülker markaların da ulusal takımı destekleyerek sporun gücüyle sinerji yarattıklarını vurgulayan Şeker, şunları söyledi: “Chewy, ulusal takım sponsorluğumuzu yepyeni bir ürünle destekledi. Chewy Kırmızı Beyaz, Euro 2008 boyunca taraftarların yanında olacak. ‘Kırmızı beyaz her yanımız, milli takımın yanındayız’ sloganıyla satışa sunulacak. Türkiye’nin en genç, yenilikçi ve hızla büyüyen gıda markası olan İçim ise bu değerlerini ulusal takım aracılığıyla Euro 2008 coşkusuna taşıyor. İçim, ulusal takım sponsorluğu çerçevesinde bir promosyon kampanyası düzenleyip rekabette bir adım öne çıktı.”
    • Ülker 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı

      Ülker “net sıfır” hedefi için aralıksız çalışıyor Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, Dünyamız, Değer Zinciri, Çalışanlar ve Toplum ana başlıkları altında topladığı hedefleri için çalışmalarına devam ediyor. ...

      DEVAMINI OKU
    • Ülker, ilk yarıyıl finansallarını açıkladı

      Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk yarısını 36,6 milyar TL ciroyla kapattı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 69, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 31 oldu. ...

      DEVAMINI OKU
    • ÜLKER’DEN, TÜRKİYE MİLLİ PARALİMPİK TAKIMINA DESTEK

      Ülker, Paris 2024 Paralimpik Oyunları öncesi, anlamlı bir iş birliğine imza atarak Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’nin destekçilerinden biri oldu. Anlaşma kapsamında Ülker, TMPK’nin engelli sporları ve paralimpik alanındaki çalışmalarını desteklemeyi ve farkındalığın artırılmasına katkıda bulunmayı amaçlıyor....

      DEVAMINI OKU
    • pladis Türkiye ve Orta Asya Bölgesi’nde üst düzey atamalar

      ...

      DEVAMINI OKU