HABERLER

Aklımızda futbol, kalbimizde Türkiye

Yaptığı 38 milyon Dolar yatırımla Türk sporunun en büyük destekçisi olan Ülker, Euro 2008 öncesinde, ulusal takım sponsorluğu çerçevesindeki iletişim çalışmalarına hız verdi. 

Ülker Kurumsal İletişim Genel Müdürü Zuhal Şeker, Ülker’in Ulusal Takım – Euro 2008 sponsorluk ve iletişim stratejisini bizlerle paylaştı. Şeker, ulusal takım ve Ülker’i ‘Türkiye’nin iki büyük markası’ olarak tanımlayarak, “Ulusal Takım’la pek çok ortak özelliğimiz var” dedi. Şeker, Türk Ulusal Takımı Avrupa’da spor alanında güçlü bir yarışmaya hazırlanırken Ülker’in Avrupa’da ve dünyada küresel rekabet içinde olduğunu vurguladı. Zuhal Şeker, Ülker’in de Ay-Yıldızlı ekip gibi ‘halkın kalbini kazanan’ bir marka olduğunu belirterek şunları söyledi: “Ülker ve alt markalarımız hatırlanma ve beğenilme liglerinde önemli dereceler alıyor. KMG’nin ‘Lovemarks’ araştırmasında Ülker yüzde 13 ile birinci oldu. Aynı kategoride genç bir marka olan Cola Turka da yüzde 4’lük pay ile 11’inciliği elde etti. Ülker ve alt markalarına olan bu sevginin sporla derinleştiğini biliyoruz. “Şeker, şimdi de iki marka için sıranın ‘Avrupa’nın kalbini kazanmaya’ geldiğini söyledi. Spor alanında 33 yıllık tecrübeleri içinde 2007 yılı Haziran ayında başlayan Türk Ulusal Takımları sponsorluğunun çok özel bir yere sahip olduğunu vurgulayan Şeker, şu bilgiyi verdi: “Bu bir yıllık süreç bizim için de öğretici bir deneyimdi. Ulusal takım için çaba sarf ederken futbolun ne denli güçlü bir dil olduğuna bir kez daha tanıklık ettik. Futbolu, çocukları ‘harekete geçirmek’ için bir yol olarak gördük ve Türkiye Futbol Federasyonu’nun Grassroots (Herkes İçin Futbol)  projesinin ana sponsoru olduk. Euro 2008 iletişimi için hazırladığımız reklam filminde sokaktaki futbolun, yeşil sahada oynanan profesyonel futbolun temelini oluşturduğu gerçeğinden yola çıktık.”

Şampiyona Özel Projeler
Ülker markaların da ulusal takımı destekleyerek sporun gücüyle sinerji yarattıklarını vurgulayan Şeker, şunları söyledi: “Chewy, ulusal takım sponsorluğumuzu yepyeni bir ürünle destekledi. Chewy Kırmızı Beyaz, Euro 2008 boyunca taraftarların yanında olacak. ‘Kırmızı beyaz her yanımız, milli takımın yanındayız’ sloganıyla satışa sunulacak. Türkiye’nin en genç, yenilikçi ve hızla büyüyen gıda markası olan İçim ise bu değerlerini ulusal takım aracılığıyla Euro 2008 coşkusuna taşıyor. İçim, ulusal takım sponsorluğu çerçevesinde bir promosyon kampanyası düzenleyip rekabette bir adım öne çıktı.”
    • Ülker, 2024 finansal sonuçlarını açıkladı

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker Bisküvi 2024’te büyümeye devam etti. Şirket, 2024 yılını 84,1 milyar TL ciroyla kapatırken, bisküvi pazarında Suudi Arabistan ve Mısır’da liderliğini, Kazakistan ve Orta Asya ülkelerinde ise güçlü büyüme trendini sürdürdü....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker CEO’su Mete Buyurgan’a uluslararası görev…

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker’de 2020 yılının şubat ayından bu yana CEO’luk görevini yürüten Mete Buyurgan, Yıldız Holding’in global atıştırmalık şirketi pladis’in Birleşik Krallık ve İrlanda’dan sorumlu Başkanı olarak atandı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker’den yeni nesil reklam filmi

      Ülker, tatlı atıştırmalık kategorisinin yüzde 100 yapay zekâ teknolojisiyle üretilmiş ilk reklam filmini yayınladı....

      DEVAMINI OKU
    • Ülker sürdürülebilirlikte yine zirvede

      Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, uluslararası derecelendirme kuruluşu S&P Global’in, en iyi çevre, sosyal ve yönetişim performansı gösterenleri dahil ettiği Kurumsal Sürdürülebilirlik Değerlendirmesinde (The Sustainability Yearbook) üst üste 5. kez yer aldı....

      DEVAMINI OKU