Aklımızda futbol, kalbimizde Türkiye
Yaptığı 38 milyon Dolar yatırımla Türk sporunun en büyük destekçisi olan Ülker, Euro 2008 öncesinde, ulusal takım sponsorluğu çerçevesindeki iletişim çalışmalarına hız verdi.
Şampiyona Özel Projeler
Ülker markaların da ulusal takımı destekleyerek sporun gücüyle sinerji yarattıklarını vurgulayan Şeker, şunları söyledi: “Chewy, ulusal takım sponsorluğumuzu yepyeni bir ürünle destekledi. Chewy Kırmızı Beyaz, Euro 2008 boyunca taraftarların yanında olacak. ‘Kırmızı beyaz her yanımız, milli takımın yanındayız’ sloganıyla satışa sunulacak. Türkiye’nin en genç, yenilikçi ve hızla büyüyen gıda markası olan İçim ise bu değerlerini ulusal takım aracılığıyla Euro 2008 coşkusuna taşıyor. İçim, ulusal takım sponsorluğu çerçevesinde bir promosyon kampanyası düzenleyip rekabette bir adım öne çıktı.”
-
Ülker 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı
Ülker “net sıfır” hedefi için aralıksız çalışıyor Türkiye’nin lider gıda şirketi Ülker, 2023 Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayımladı. Ülker, Dünyamız, Değer Zinciri, Çalışanlar ve Toplum ana başlıkları altında topladığı hedefleri için çalışmalarına devam ediyor. ...
DEVAMINI OKU -
Ülker, ilk yarıyıl finansallarını açıkladı
Ülker Bisküvi, 2024 yılının ilk yarısını 36,6 milyar TL ciroyla kapattı. Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 69, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 31 oldu. ...
DEVAMINI OKU -
ÜLKER’DEN, TÜRKİYE MİLLİ PARALİMPİK TAKIMINA DESTEK
Ülker, Paris 2024 Paralimpik Oyunları öncesi, anlamlı bir iş birliğine imza atarak Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’nin destekçilerinden biri oldu. Anlaşma kapsamında Ülker, TMPK’nin engelli sporları ve paralimpik alanındaki çalışmalarını desteklemeyi ve farkındalığın artırılmasına katkıda bulunmayı amaçlıyor....
DEVAMINI OKU -